اجرای طرح مدرسه‌محوری در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور

حجت الاسلام واحدی با بیان این‌که برای تحول کیفی به دنبال شعاری به نام مدرسه محوری هستیم، گفت: در تصمیم گیری ها باید واگذاری حداکثری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تیریز، حجت الاسلام «سیدمحمد واحدی» در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در تبریز، اظهار داشت: ارتقای کیفی آموزش و افزایش تعداد مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور مورد هدف است.

معاون ارتباطات حوزه های عملیه خواهران خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران در بخش پژوهش خوب رشد کرده است، به طوری که گوی سبقت را از هم سطح های ما ربوده اند. 

وی با بیان این‌که برای تحول کیفی به دنبال شعاری به نام مدرسه محوری هستیم، تاکید کرد: در تصمیم گیری ها باید واگذاری حداکثری انجام شود تا تصمیم گیری مطلوبی را داشته باشیم. 

حجت الاسلام واحدی گفت: مدرسه محوری یعنی کاری انجام دهیم تا مدیریت خواهران در تلاش برای تحقق ماموریت مدرسه اقدام های مناسبی انجام دهند به طوری که با تولید فرهیختگانی بار تشیع را برداشته و کمکی برای توسعه تمدن شیعه باشد. 

معاون ارتباطات و امور حوزه‌های علمیه خواهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که حوزه علمیه خواهران به جایگاهی رسیده که آماده یک تحول بزرگ راهبردی است، تصریح کرد: اید فرهنگ عمومی تحصیل در حوزه های علمیه بالا برود

وی تعداد مدارس علمیه سطح دو کشور را ۴۰۰ باب دانست و گفت: در حال حاضر 50 مدرسه سطح سه و حدود 20 مدرسه سطح چهار در کشور وجود دارد، در آینده نزدیک به سرعت تعداد مدارس سطح 3 و 4 افزایش می یابد. 

 

کد خبر 745855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha