طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی اعلام شد

نشست هم‌اندیشی و توجیهی طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست هم‌اندیشی و توجیهی طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی امروز با حضور مدیران مسؤول کانون‌های مجری در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در این نشست که با حضور معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان همراه بود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بدون هماهنگی و انسجام‌بخشی در فعالیت‌های موجود امکان‌پذیر نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح پرتال به‌های مسجد و طرح‌های قرآنی دبیرخانه کانون های مساجد استان پرداخت و خواستار مشارکت حداکثری کانون‌های مجری در سراسر استان شد.

همچنین علی فلیزاده، معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی به تشریح دیگر  طرح‌های قرآنی این نهاد مسجدی پرداخت و اظهار داشت: جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از ارزشمندترین طرح‌های اجرا شده است که همواره با استقبال اعضای کانون های مساجد همراه است.

حامد پاشازاده، کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد استان نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت حرکت هماهنگ و هدفمند کانون های مجری طرح های قرآنی در آذربایجان شرقی به تشریح دستورالعمل‌های موجود و ابلاغی پرداخت.

همچنین ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تقدیر از ابتکار عمل دبیرخانه کانون های مساجد استان در اجرای طرح های قرآنی گفت: قرار است به ازای هر قبول شده در آزمون نهایی طرح 1452 کمک هزینه‌ای از سوی معاونت قرآنی به کانون مجری طرح اهدا شود.

کد خبر 747581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha