فرزند کمتر فکر وارداتی است

با اشاره به اینکه داشتن فرزند کمتر از افکار وارداتی است، گفت: برخی به دنبال رفاه زندگی روزمره هستند تا اینکه فرزندی برای باقیات الصالحات داشته باشند در حالی که هر چیزی در جای خودش باید باشد و هیچ کدام جای دیگری را پُر نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (2 دی) در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار کرد: ثبت احوال هویت اشخاص و مسئله بسیار مهمی است که از صد سال پیش با امکانات ابتدایی این کار شروع شده تا امروز که تغییرات تجربه و تکنیکی به وجود آمده و شرایط را در جهت ایجاد اطمینان از سوء استفاده از هویت اشخاص عوض کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: باید در تجربه های آینده مشخص شود که اگر روزنه هایی برای سوء استفاده از هویت اشخاص وجود دارد مسدود شود و از این کار پیشگیری شود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه آمار وقایع حیاتی به فرهنگ خانواده ها مرتبط است، گفت: کسانی که ایمان دارند به عنوان یک تکلیف دینی ازدواج را آسان و بر ملاک ارزش های دینی و فرهنگی می گیرند و بعد ازدواج به عنوان جنبه اخلاقی و دینی به هر شرایطی همدیگر را تحمل می کنند.

 

وی تاکید کرد: در گذشته که نفوذ فرهنگ بیگانه کمتر و بیشتر مردم آسیب ندیده بودند بحث طلاق یک مورد استثنایی بود اما هرچه افراد بیشتر تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار گرفتند آمار طلاق افزایش یافت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به بحث فرزندآوری، عنوان کرد: در این مسئله هم کسانی که ایمان دارند به خوبی می دانند که خداوند روزی انسان را می دهد اما کسانی که مال اندوزی دارند بیشتر می ترسند چرا که ایمان ندارند.

 

به گفته آیت الله عبادی، اگر ایمان ضعیف باشد با ثروت نمی توان جای ایمان را پُر کرد لذا آنچه در خانواده اهمیت دارد ایمان است.

 

وی با اشاره به اینکه داشتن فرزند کمتر از افکار وارداتی است، گفت: برخی به دنبال رفاه زندگی روزمره هستند تا اینکه فرزندی برای باقیات الصالحات داشته باشند در حالی که هر چیزی در جای خودش باید باشد و هیچ کدام جای دیگری را پُر نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر فرزند خوب باشد هر تعداد هم باشند زیاد نیست اما اگر فرزند بد باشد یکی هم زیاد است.

کد خبر 750081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha