جابه جایی یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر مسافر در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۷

علیخانی با اشاره به فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال ۹۷ یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر مسافر جابه جا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «علی علیخانی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: این اداره کل به عنوان یکی از زیر بخش ها به عنوان بهره برداری از راه های مواصلاتی و نگهداری این راه ها است .

وی افزود: 8 هزارو 270 کیلومتر راه مواصلاتی در استان است که نگهداری از آنها به عهده اداره کل حمل و نقل جاده است که در راستای استفاده بهتر از آن در سال 97 در هشت ماهه اول میزان 144 کیلیومتر روکش آسفالت اتفاق افتاده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: بیش از 93 هزار و 500 متر طول درزگیری، 66 هزار و800 کیلیومتر مربع لکه گیری، 240 کیلومتر آرام سازی کناره های جاده های موجود انجام شده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: ما در 17 نقطه از استان به عنوان راهدارخانه در زمستان به صورت شبانه روزی آماده خدمت به همشهریان هستیم.

وی افزود: ما ابلاغ بر 3 هزار عدد تابلو بهسازی و نصب جدید داشتیم و 4 هزار تابلو نیز شستشو انجام دادیم و 3 هزار و 200 متر گارد ریل بازسازی کردیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: حدود یک هزار و 400 کیلیومتر خط کشی محورهای مواصلاتی، 4 هزار و 200 متر اطلاع رسانی افقی در محورها از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

علیخانی بیان کرد: حدود 234 شرکت حمل و نقل و بابری در استان فعال است که بالغ بر 22 میلیون تن بارتولیدی استان را حمل می کنند و یک میلیون و 480 هزار نفر مسافر در طول استان جابه جا می کنیم.

وی افزود: 82 درصد ناوگان اتوبوسی و 63 درصد از ناوگان مینی بوسی استان عمر زیر 15 سال دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: بهره برداری از 3 مجتمع و در دست ساخت و  3 مجتمع به عنوان مجتمع های حمل و نقل جاه ای هستند که پیگیری شده است.

کد خبر 753161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha