تودهنی‌ای مردم در9 دی به فتنه‌گران و حامیان خارجی همیشه در تاریخ خواهد ماند

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هوشیار ایران در 9 دی حماسه‌ای را به وجود آوردند که در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام رضایی، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز یکشنبه پنج دی با عرض تبریک به مناسبت ولادت عیسی بن مریم (ع) با اشاره به اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: از دولت خدمتگزار و شجاع به خاطر اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها تشکر می‌کنم گرچه به نظر می‌رسد دولت در مورد اقشار آسیب‌پذیر، دامداران، بیکاران و کشاورزان باید یک بازنگری جدی داشته باشد.

وی با تشکر از مجلس و مردم که دولت را در اجرای این قانون یاری کرده‌اند، اظهار کرد: این در تاریخ ایران ثبت شده است که مردم اگر پروژه‌ای را به نفع جامعه ببینند از هیچ کمکی دریغ نکرده و نمی‌کنند و اگر حرکتی را علیه نظام و آرمان‌های ملت ببینند در برابر آن با کمال قدرت ایستادگی می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: سال گذشته که فتنه‌گران داخلی با کمک خارجی‌ها طرحی را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری آن طراحی کرده بودند با بیداری و هوشیاری مردم در 9 دی با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: مردم هوشیار ایران اسلامی در نهم دی 1388 حماسه‌ای را به وجود آوردند که در تاریخ ماندگار شد و چنان تودهنی‌ای به فتنه‌گران و حامیان خارجی‌شان زدند که برای همیشه در تاریخ باقی ماند.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: این حرکت تنها در سال 88 نبود بلکه مردم غیور و سلحشور و مؤمن منطقه تربت حیدریه به عنوان اولین شهر کشور در نهم دی سال 1357 یعنی 43 روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حماسه جاودانه آفریدند و با دادن 10 شهید مجسمه طاغوت را به زیر کشیدند.

پایان پیام/

کد خبر 7533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha