بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه حوزه علمیه امام صادق تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به همراه مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از حوزه علمیه و کتابخانه مسجد در حال راه‌اندازی حوزه علمیه امام صادق تبریز بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به همراه محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از حوزه علمیه و محل کتابخانه در حال راه‌اندازی امام صادق(ع) تبریز بازدید بعمل آورد.

بنابر این گزارش، در این بازدید که با ارایه گزارشی از سوی حجت الاسلام علیپور، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تبریز همراه بود؛ مقرر شد به محض آماده‌سازی محل و قفسه‌های کتاب توسط حوزه علمیه بلافاصله از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اهدای کتب منبع و مرجع، مختلف و عمومی تجهیز شود.

گفتنی است، حوزه علمه امام صادق(ع) و مسجد صادقیه تازه مرمت و بازگشایی شده صادقیه در جوار بازار تاریخی تبریز است که با پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز احیا شده و حوزه علمیه آن به یکی از حوزه های فعال در بخش برادران و مسجد صادقیه بعد از چندین سال رکود به یکی از مساجد فعال در حوزه عبادی، معنوی و فرهنگی تبدیل شده است.

کد خبر 753563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha