بهترین جشن در دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خطاب به رسانه‌ها گفت: بهترین جشن در دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» عصر امروز در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سینما قدس تبریز برگزار شد، با بیان اینکه رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارد، اظهار داشت: یکی از رسانه‌های تاثیرگذار، فضای مجازی است بطوری که در فضای مجازی باید خیلی دقت کرد چراکه فضای مجازی قابلیت مقابله فرهنگی با شبهات فکری را داراست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: فضای مجازی می‌تواند با شبهات دشمن مبارزه کند. و همچنین در مقابله با جنگ نرم دشمنان، می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه خارج شدن از تلگرام زمینه برای خالی شدن نیروهای انقلاب در آن فضا را فراهم کرد، یادآور شد: ما از فضای تلگرام خارج شدیم ولی دشمن به مراتب ورودش بیشتر شد اما با استفاده از فضای مجازی می‌توان با شبهاتی که در برابر انقلاب، اسلام و نظام مطرح می‌شود، پاسخگو بود.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، گفت: فضای مجازی می‌تواند در مقابل دشمن نقش بسیار مهمی را ایفا کند؛ صداوسیما، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف و تمام کسانی که اهم قلم هستند بجای تخریب بیاییم با متانت و احترام، مطالبه‌گری کنیم و زمینه را برای دشمن ایجاد نکرده و امید و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

آل‌هاشم بیان کرد: از امروز تا ۲۹ بهمن چهل روز باقی مانده است؛ چهل روز که مردم قهرمان تبریز در چهلم مردم قم قیام با عظمتی را ایجاد کردند و به فرموده مقام معظم رهبری بصیرت مردم قم باعث شد تا مردم تبریز در چهلم قیان مردم قم حرکت طوفانی ایجاد کند.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: بیاید و تا ۲۹ بهمن هر روز در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و صداوسیما تا روز چهلم حرکت مردم قم که قیام ۲۹ بهمن است و همینطور ایام دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را هر روز در رسانه‌ها مطرح کنیم. بهترین جشن در دهه فجر تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های گوناگون است.

کد خبر 755713

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha