فرماندار جیرفت بر سالم سازی فضای انتخابات تاکید کرد

فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر سالم سازی فضای انتخابات، گفت: انتخابات امسال باید تجلی مردم سالاری باشد.

 به گزار ش خبرگزاری شبستان از کرمان جنوبی، جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، صبح امروز ( 25 مهر) با حضور دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا در تالار اجتماعات ابرار برگزار شد.

 

ابراهیم غنچه پور، فرماندار شهرستان جیرفت در این جلسه اخلاص در خدمت رسانی، عشق به مردم و تقویت روحیه امیدواری در آنها را سه پارامتر مهم برای خدمتگزاری مسئولان عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه، دشمن سعی دارد با روش های مختلف موج  نا امیدی را در جامعه ایجاد کند که در انتخابات سرنوشت ساز مجلس تاثیر بگذارد، مسئولان باید هوشیار باشند و با انواع دسیسه ها مبارزه و مردم را امیدوار کنند،  زیرا این نظام متعلق به مردم است و برای سربلندی ایران و ایرانی تلاش می کند.

 

وی با بیان اینکه استراتژی دولت بر مبنای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است، گفت: اگر دستاورد های دولت برای مردم تبیین شود، خود متوجه خدمات این نظام می شوند و هم چون انتخابات گذشته میدان را خالی نمی گذارند و همواره همیار دولت هستند.

 

فرماندار جیرفت، امواج نفاق و اختلاف بین اصولگرایان را بسیار ناراحت کننده دانست و گفت: نمایندگان دولت باید سعی کنندکه همه گروه ها به وحدت و تعامل برسند؛ باید از تجربیات و راهنمایی های ائمه جمعه استفاده شود و فضای انتخابات به گونه ای آماده شود که مردم در سرگردانی برای انتخاب اصلح نباشند.

 

غنچه پور گفت: ملاک و معیار ها برای معرفی کاندیداها باید کدهایی باشد که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند ائتلاف ها و جناح ها باید ببینند کد هایی که رهبری به آن اشاره کرد در وجود و شخصیت کدام افراد هست و آن افراد را به مردم معرفی کنند.

 

در جلسه شورای اداری شهرستان از همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی خواسته شد که محیط و مردم را برای سرشماری و همکاری با ماموران برای دریافت اطلاعات خانوارها آماده کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 75732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha