برگزاری آیین" جشن تکلیف " در کانون 14 معصوم بندرعباس

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری 14 معصوم(ع) بندرعباس از برگزاری آیین با شکوه " جشن تکلیف " در این کانون خبر داد.

محمد علی پویه، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری 14 معصوم بندرعباس به خبرنگار شبستان گفت: در این آیین 70 دختر و پسر عضو کانون، رسیدن به سن تکلیف خود را جشن می گیرند. 

 

وی افزود: این آیین با همکاری دبستان های پسرانه و دخترانه شهید مجید شاهی تا پایان آبان در مسجد 14 معصوم(ع) محله چاهستانی های بندرعباس برگزار می شود.
 

پویه اظهار داشت: در این برنامه از نوجوانان مکلفی که به صورت منظم در برنامه های مسجد به ویژه نماز جماعت شرکت می کنند با اهدا جوایزی، تجلیل می شود.
 

وی اضافه کرد: در این آیین هدایایی معنوی به مکلفین شرکت کننده از سوی واحد فرهنگی کانون 14 معصوم اهدا می شود.
 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد 14 معصوم هدف از اجرای این برنامه را جذب هرچه بیشتر نوجوانان به مسجد و آشنایی آنان با فرهنگ و معارف قرآنی، احکام اسلامی و سیره اهل بیت(ع) از طریق برنامه های کانون برشمرد.
 

پویه، اشاعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، تشویق دانش آموزان برای شرکت در برنامه های متنوع کانون فرهنگی هنری و ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان که همان منحرف کردن نوجوانان و جوانان است را از دیگر اهداف برگزاری این آیین ذکر کرد.
 

وی در ادامه به برنامه های روز جهانی کودک در کانون 14 معصوم اشاره کرد و بیان داشت: در این روز 120 نفر از کودکان به وسیله 2 دستگاه اتوبوس به اردوی ساحلی اعزام شدند.
 

پویه افزود: کودکان اعزامی به بوستان کپشکن سوروی بندرعباس در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در نقاشی روی ماسه، مجسمه سازی شنی و شعر خوانی شرکت کردند.
 

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری نیروی انتظامی انتظامی، شهرداری بندرعباس و دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 76130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha