جشن عبادت دانش آموزان سوم ابتدایی دلیجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن عبادت 313 دانش آموز دختر سوم ابتدایی شهرستان دلیجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم جشن عبادت 313 دانش آموز از 8 دبستان دخترانه شهر دلیجان در مسجد آل کساء با حضور مسوولان آموزشی، والدین و دانش آموزان برگزار شد.


حجت اله فدایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این مراسم گفت: شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید و باید با پیروی از حضرت زهرا(س) در مسیر اسلام و اهل بیت(ع) گام بردارید.


وی با تاکید براهمیت نماز و اقامه این فریضه الهی افزود: نماز ستون دین و آدمی را از فحشا و منکرات حفظ می کند.


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان ادامه داد: نومکلفان باید از صبح تا شام، 17 رکعت نمازهای یومیه را در وقت معین بجا آوردند چرا که این امر راهی برای راز و نیاز با خدا و سخن گفتن با معبود است.


وی با اشاره به برخی احادیث و روایات درباره فواید، آثار و اهمیت نماز افزود: هرگاه نماز کسی در پیشگاه خدا قبول شود ، بقیه اعمالش نیز مورد قبول واقع خواهد شد.

 

فدایی بر الگوگیری از حضرت زهرا(س) تاکید کرد و بیان کرد: دانش آموزان دختر با الگوگیری از آن حضرت باید نسبت به حفظ حجاب و رعایت عفاف خود مقید باشند.


گفتنی است مراسم، برنامه هایی شامل نیایش، سوگند، دکلمه قرآنی، سرود نماز، سرود همگانی تکلیف و مسابقات حضوری برگزار و به هر یک از دانش آموزان لوح جشن عبادت اهدا شد.


درپایان این جشن، دانش آموزان دختر نومکلف نمازهای ظهر و عصر خود را به امامت حجت الاسلام ˈمهدی نجفیˈ اقامه کردند و از آنان به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 360632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha