جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر در اردبیل برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر استان اردبیل با حضور مسئولان اجرایی، اولیاء مدارس و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان درمحل سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع)اردبیل برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، احمد محمودزاده، مدیر کل آموزش وپرورش استان اردبیل، ظهر امروز (22خرداد)در "جشن تکلیف سیاسی و نقش بانوان در خلق حماسه حضور"(رأی اولی‌های خواهر) "گفت: در کشورهای غیراسلامی افراد با رأی وانتخاب مسئولان حکومتی درمناصب قدرت قرارمی‌گیرند درحالی که درنظام مقدس جمهوری اسلامی مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشورشان نقش مستقیم دارند.

 

وی افزود: مردم باید اشخاصی را که از صلاحیت و ویژگی های لازم برای مدیریت کشور برخوردارهستند، انتخاب کنند و هربرگ رأی که به صندوق های رأی ریخته می شود نشان از حرمت و قداست مردم دارد.

 

محمودزاده به ویژگی های رئیس جمهور آینده پرداخت و اظهارداشت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شخصی باید رأی دهیم که پایبند به قانون اساسی ،تابع ولایت فقیه و ثابت قدم درمواضع سیاسی و داخلی باشد.

 

وی برتری منافع مردم برمنافع شخصی، مهار تورم و گرانی، استفاده مطلوب از نیروهای نظام و اشتغالزایی جوانان را ازدیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده برشمرد.

 

این مسئول ادامه داد: حماسه سیاسی با حضور چشمگیر جوانان غیور انقلابی محقق می شود وشرکت درانتخابات یک تکلیف سیاسی و شرعی است.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در روز 24 خردادماه بزرگ‌ترین انتخابات تاریخ ایران به وقوع می‌پیوندد،خاطرنشان کرد: برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهروروستا تاکنون در کشور بی سابقه بوده ورأی اولی‌ها این حماسه بزرگ را برای نخستین بار تجربه می‌کنند.

 

گفتنی است: اجرای سرود باعنوان " سال حماسه " توسط دانش آموزان مدرسه ابتدائی پسرانه شاهد اردبیل برنامه پایانی این جشن بزرگ سیاسی بود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 262740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha