برگزاری جشن شکرگزاری قرآنی دختران سوم ابتدایی در اراک

خبرگزاری شبستان: جشن شکرگزاری قرآن پایه سوم ابتدایی آموزش و پرورش نواحی یک و دو اراک امروز(20اریبهشت) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی انقلاب اسلامی و شاهد ریحانه اراک امروز به پاس فراگیری آموزه های قرآنی خداوند متعال را شکر کردند و به این مناسبت در مراسم جشنی که از سوی اداره آموزش و پرورش برگزار شد شرکت کردند.


حجت الاسلام حقدادی یکی از استادان حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: خداوند متعال برای خوشبختی انسانها دستوراتی را نازل فرموده اند که اطاعت از آن سعادت دو دنیا را به ارمغان می آورد.


در این مراسم راحمه رجایی، معاون آموزش ابتدایی استان مرکزی گفت: عمل به دستورات قرآنی و محک زدن اعمال با آیات قرآن کرسم سبب سعادتمندی افراد در دو جهان است.


وی افزود:‌ قرآن کریم رهایی بخش و تمسک به قرآن کریم اعتماد آور و افتخار آفرین است و فاصله گرفتن از این منبع لایزال الهی سبب بروز و ظهور بسیاری از ناهنجاری ها و بدبختی ها در زندگی می شود.


همچنین در ادامه این مراسم که با قرائت دکلمه یکی از دانش آموزان و اجرای نماهنگی از فعالیت های قرآنی مدارس همراه بود، ابوالفضل هاشمی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک گفت:‌ شما دانش آموزان به خاطر داشتن علم قرآنی بر سایر دانش آموزان برتری دارید و باید نسبت به تشویق و ترغیب سایر دانش آموزان و دوستان خود بکوشید.


لازم به ذکراست، جشن شکر گزاری دانش آموزان ناحیه دو در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 366461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha