۱۵۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد مشهد سرود «خمینی ای امام» را اجرا کردند

همزمان با آغاز دهه فجر یک هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد سرود(خمینی ای امام و نغمه های انقلاب) را اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور به ‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه سرود ۴۰ هزار نفری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در سراسر کشور اجرا کرد که خراسان رضوی در مجموع با اجرای ۴ هزار نفری ستاد عالی را همراهی نموده است. 

 

دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی در این راستا اجرای یک گروه ۱۰۰ نفری را با سرودهای خمینی ای امام، نغمه های انقلاب و ایران ما ضبط تلویزیونی کرد که سرود نغمه های انقلاب به صورت اختصاصی به سفارش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تولید شد.

 

همچنین همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به وطن در ساعت ۹:۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن در مشهد هم یک گروه ۱۵۰۰ نفری در عرصه میدان شهدا سرود خمینی ای امام و نغمه های انقلاب را اجرا کردند که این مراسم توسط رسانه های استان و شبکه استانی سیما پوشش داده شد.

 

نسل امروز باید استمرار نظام را تثبیت کنند

 

«علیرضا رزم حسینی» هم امروز(۱۲ بهمن) در جمع گروه سرود ۱۵۰۰ نفری اعضای کانون های فرهنگی و هنری مشهد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و تبریک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایهه خواست مردم به وجود آمده، گفت:در این چهل سال تمامی مسئولین کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب شده اند.

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشور مستقل جهان است اما دشمنان این استقلال را نمی خواند، اظهارداشت:امروز کشور با استقلال خود توانسته در منطقه حرف اول را بزند و دامنه نفوذ فرهنگی خود را گسترش بدهد و اگر امروز در منطقه جایگاه ویژه ای پیدا کردیم به خاطر مستقل عمل کردن است.

 

رزم حسینی با تاکید بر اینکه نسل امروز باید استمرار نظام را تثبیت کنند، افزود:ایران تنها کشور در منطقه است که بیشترین انتخابات را برگزار کرده، دستاوردهای خوبی در طی این چهل سال داشته ایم البته کاستی هایی هم داریم ولی اگر می خواهیم جمهوری اسلامی که میراث امام خمینی(ره) و شهدا هست را حفظ کنیم باید مدیریت جهادی انجام بدهیم.

کد خبر 761934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha