راه‌اندازی مرکز مشاوره شبانه روزی زنان در مکه و مدینه

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی مرکز مشاوره 24 ساعته زنان توسط متخصصین مربوطه مرکز در بیمارستان‌های وابسته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ولید دنده‌بر، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران، از آمادگی کامل به جهت پذیرش هموطنان در بیمارستان‌های این مرکز در مکه و مدینه برخوردار هستیم.

 

دنده‌بر با بیان اینکه در راستای ارتقای شاخص‌های پزشکی حج در تمتع 90، اقدام به راه اندازی دو بخش ویژه زنان و مردان نموده‌ایم، از راه‌اندازی مرکز مشاوره 24ساعته زنان توسط متخصصین مربوطه مرکز در بیمارستان‌های وابسته خبر داد.

 

بنا بر گزارش روابط عمومی حج وزیارت، وی اظهار کرد: همچنین تخت‌های پرتابل ویژه‌ای برای کلینیک‌های تخصصی اورژانس منا و عرفات در نظر گرفته شده است.

 

دنده بر با اشاره به تجهیزات موجود در بیمارستان‌های مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه و مدینه طبق آخرین فناوری‌های روز دنیا، یادآور شد: از دستگاه‌های جدید بیمارستانی می‌توان به دستگاه پرتابل تنفس مصنوعی، یونیت پرتابل دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی پرتابل و رادیولوژی الکترونیکی اشاره کرد.


پایان پیام/

کد خبر 76218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha