حماسه" 9 دی" یادآور حمایت مردم از ولایت فقیه است

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت حماسه "9دی"گفت: حماسه "9 دی" حمایت مردم از ولایت فقیه را یادآور می‌شود.

رضا جدیدی، دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اهمیت قدرت مردم در حکومت اسلامی و لزوم توجه مسئولان به این مسئله به خبرنگار شبستان گفت: در دین اسلام پس از قدرت خداوند و حکومت اسلامی، قدرت مردم به عنوان مسئله مهمی مورد توجه قرار گرفته و انقلاب اسلامی ایران نیز بر پایه قدرت مردم و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید.


وی تصریح کرد: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف، حمایت خود را از انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی اعلام کردند و در وقایع سال گذشته نیز با هوشیاری و بصیرت نشان دادند که با درک بالا و زمان‌شناسی خود در حمایت از ولایت فقیه به پا می‌خیزند.


دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان به حماسه "9 دی" اشاره کرد و ادامه داد: حضور پرشور مردم در این روز همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد و باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی از اتفاقات مختلف شد.


وی بیان داشت: مردم ولایتی ایران در وقایع سال گذشته با هوشیاری بسیار به فرامین ولایت فقیه گوش فرا دادند و حمایت کامل خود را از ایشان اعلام کردند تا نشان دهند که مکتب جمهوری اسلامی بر پایه وحدت مردم و ولایت فقیه استوار است و هیچ کس نمی‌تواند آسیبی به آن بزند.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان خاطرنشان کرد: "9 دی" روزی توأم با بصیرت است و باید جایگاه آن در تاریخ انقلاب مشخص شود، در این روز مردم ایران با حرکتی خودجوش در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی به خیابان آمدند و بار دیگر به ولایت لبیک گفتند.


جدیدی اضافه کرد: حماسه "8 دی" اصفهان و "9 دی "تهران باید به عنوان روز حمایت مردم از ولایت فقیه مورد توجه قرار گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 7650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha