جنگ اقتصادی دشمن با هدف راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی است

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: دشمنان در جنگ اقتصادی به دنبال تنگ گرفتن بر مردم و به خیابان کشاندن آنها هستند تا نظام را مجبور به مذاکره کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همایش یک روزه «انقلاب اسلامی؛ کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» امروز با حضور پژوهشگران، محققان، دانشجویان و مسئولان کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در این همایش یک روزه با اشاره به توطئه های دشمنان اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب با دو حربه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای به میدان آمده اند.

وی با بیان این‌که دشمنان در جنگ اقتصادی به دنبال تنگ گرفتن بر مردم و به خیابان کشاندن آنها هستند تا نظام را مجبور به مذاکره کنند، تصریح کرد: دشمن هر قدر که در جنگ اقتصادی تنگ می گیرد، برعکس فضای مجازی را باز گذاشته و هیچ محدودیتی نگذاشته است.

حدادعادل با اشاره به این‌که دشمن در فضای مجازی اعتقاد و اخلاق جوانان را نشانه گرفته است، تصریح کرد: یقین دارم و دشمنان نیز بدانند که ملت ایران با گذشته پرافتخار خود به خوبی از چالش ها عبور می کنند.

وی با اشاره به این‌که اگر نسل دیروز انقلاب را به پیروزی رساند نسل امروز نیز نسلی است که انقلاب را به پیش می برد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز دهه پنجم را گام دوم نامیدند و این پیام نقشه راه ما برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ادامه داد: ایشان در بیانیه خود هم چالش ها و هم کارآمدی ها را بیان کردند و از جمله فرصت های مهم این پیام، دو مفهوم استقلال و آزادی است.

وی ادامه داد: کسانی که قبل از انقلاب را تجربه کرده اند، مفهوم استقلال و آزادی را بیشتر می فهمند، حتی اگر به نوشته های تاریخی دست اندرکاران طاغوت مراجعه کنید، نبود استقلال و آزادی در قبل از انقلاب را حس می کنید.

حدادعادل با بیان این‌که مخاطب بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ جوانان هستند، گفت: رهبری جوانان را زبده ترین قشر کشور معرفی کردند که گره های کشور در طول این سال ها به دست آنان باز شده است.

کد خبر 769119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha