تأسی به سیره فاطمی نجات‌بخش جامعه بشری است

حجت الاسلام زمانی با تأکید بر هرگونه تلاش برای آشنایی نسل جوان با جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه(س) گفت: تأسی به سیره فاطمی نجات‌بخش جامعه بشری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حافظ زمانی» امروز در مراسم جشن کوثر که به همت کانون فرهنگی هنری شهدای محراب در حسینیه هدایت شهرستان ملکان برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ فاطمی و ارائه الگوی شخصیتی این بانوی بزرگوار به جامعه می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

امام جمعه ملکان افزود: نسل جوان برای آگاهی و فهم نسبت به اهداف اسلام و انقلاب و همچنین ایستادگی در برابر تهاجم‌ فرهنگی، نیازمند یک الگوی حسنه است و سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه ترویج قرآن و سیره معنوی اهل‌بیت(ع) هدف اصلی تشکیل انقلاب است، گفت: هرگونه تلاش برای آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه(س) و اهمیت نقش زنان در جامعه اثرگذار است و تأسی به سیره این بانوی بزرگوار می‌تواند نجات‌بخش جامعه بشری باشد.

حجت الاسلام زمانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان و قدرت‌های مستکبر غربی در تلاش هستند تا مردم به ‌ویژه نسل جوان جامعه را از فرهنگ فاطمی دور سازند و برای رسیدن به این نقشه کانون خانواده و افکار نسل جوان را مورد هدف و تهاجم فرهنگی خود قرار داده‌اند. 

 

کد خبر 769775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha