حاکمیت دینی عامل اصلی استقلال و عزت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: احیای حاکمیت دینی عامل اصلی استقلال، عظمت و عزت ایران اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در همایش ملی «انقلاب اسلامی؛ کارآمدی، فرصت‌ها، چالش‌ها» اظهار داشت: امروز در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، نظام با چالش‌های جدیدی روبه‌رو است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این انقلاب دو تفکر لیبرالیسم و سوسیالیسم را به چالش کشیده است، از این رو از سوی هر دو جناح مورد هجمه قرار گرفته، در چنین شرایطی نیازمند بصیرت و حضور در صحنه هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با اتکا به اندیشه های ناب اسلامی یک نظام مستقل را برقرار کرده است، شرایط فعلی اقتضا می‌کند تا همه مسؤولان، مردم و جوانان با درک صحیح موقعیت؛ نسبت به تحقق مطالبات رهبری در گام دوم انقلاب اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که تلاش برای ارتقای سطح کارآمدی انقلاب و حرکت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی رسالت همگان است، خاطرنشان کرد: پیشرفت های شگفت‌انگیز کشور در عرصه های مختلف علمی، سازندگی، عمرانی، اقتصادی و ... نشان از موفقیت های بیکران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز با تشریح دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی تصریح کرد: احیای حاکمیت دینی عامل اصلی استقلال، عظمت و عزت ایران اسلامی بوده است، انقلاب اسلامی با شعار محوری استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی امروز مستقل‌ترین کشور منطقه و مقتدرترین کشور جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم رهبری در تداوم نهضت ملت ایران علیه استکبار جهانی اظهار داشت: این تفکر آینده‌نگر و هوشمندانه رهبری بوده که انقلاب اسلامی را از امواج سهمگین توطئه‌ها و دسیسه‌ها به سلامت نجات داده است.

کد خبر 769157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha