جبهه مقاومت اسلامی با وجود تمام توطئه ها پیروز شده است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: جبهه مقاومت با وجود تمام توطئه ها و تحریم های دشمنان به پیروزی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر بشار اسد به ایران اظهار داشت: این سفر نشان داد که تمام توطئه های چند ساله استکبار به سرکردگی آمریکا برای به راه انداختن جنگ تمام عیار برای ساقط کردن نظام سیاسی قانونی سوریه با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: سفر رییس جمهور سوریه در مقطع حساس کنونی پس از 8 سال حاکی از عمق روابط راهبردی و استراتژیک دو کشور در منطقه است.

وی با بیان این‌که جبهه مقاومت با وجود تمام توطئه ها و تحریم های دشمنان به پیروزی رسیده است، تصریح کرد: سفر بشار اسد نشان داد که آمریکایی ها بر خلاف ادعاهای خود دیگر توان و قدرتی ندارند تا به هر شیوه ای اهداف شوم خود را در منطقه پیاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای کمرنگ نشان دادن پیروزی های ایران و سوریه با سفر به روسیه دست به دامان این کشور شده و اقدام های ضد ایرانی خود را دوباره تکرار کرده است.

وی گفت: دوره گردی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی نه تنها چیزی از دستاوردها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه کم نمی کند بلکه نشان دهنده ناتوانی و درماندگی این رژیم است.

امام جمعه تبریز، تثبیت سیاسی و نظامی دولت سوریه، تجلیل از خدمات ایران در کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه، پاسخ به حامیان جدایی تهران و دمشق، آغازی بر پایان انزوای دولت سوریه و پاسخ به نشست های ورشو و شرم الشیخ را از پیام های سفر بشار اسد به ایران اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگیری اخیر هند و پاکستان اظهار داشت: ادامه این بحران به نفع هیچ کدام از این کشورها نیست و برای منطقه خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به بیانیه رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه منشور راهبردی و نقشه راه عملیاتی برای رشد و توسعه کشور بوده و باید از سوی مدیران و مسئولان در جامعه پیاده شود. 

وی با بیان این‌که تحقق این بیانیه نیاز به تلاش دوچندان و جدی مسئولان و دانشگاهیان دارد، افزود: برای تحقق این بیانیه باید کارگروه های علمی و عملی تشکیل شود.

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود ذر خطبه های نماز جمعه با اشاره به گرانی های اخیر در کالاهای اساسی به ویژه گوشت گفت: دولت برای رفع این مشکل و تنظیم بازار اقدام به واردات گوشت کرده است، اما کارساز نبوده است.

آل هاشم با تأکید بر این‌که گرانی و تورم فشار زیادی بر مردم تحمیل کرده است، گفت: انتظار داریم متولیان امر با اتخاذ تدابیر لازم و کاربردی برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

کد خبر 769779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha