تنها راه حل مبارزه در جنگ پیش رو با آمریکا تقویت تولید داخل است

موسوی بیوکی با اشاره به تلاش های مجلس و دولت برای تحقق شعار حمایت از کالاهای ایرانی گفت: تنها راه حل مبارزه در جنگ پیش رو با آمریکا تقویت تولید داخل است.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: تلاش دولت و مجلس این بود که این شعار محقق شود نه به عنوان اینکه شعار سال است بلکه به عنوان اینکه تنها راه حل مبارزه در جنگ پیش رو با آمریکا این است که ما بتوانیم تولید داخل و اقتصاد خودمان را تقویت کنیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا و هم کشورهای دنیا فهمیده اند در بحث گزینه نظامی نمی توانند علیه ایران اقدامی انجام دهند و همه تحلیل هایی که وجود دارد این است که نباید به سمت گزینه های نظامی رفت چرا که ایران در گزینه نظامی قطعا پیروز میدان است و تجربه هشت سال دفاع مقدس این را به دشمنان نظام نشان داد.

 

وی تصریح کرد: مثلا در مورد FATF که در حال حاضر مخالفانی دارد باید بگوییم که اگر سیستم بانکی ما به سیستم بانکی سایر کشورها مرتبط نشود و ارتباط برقرار نشود، ما قطعا دچار مشکل می شویم. در حال حاضر ما صادرات مان به برخی از کشورها خوب و رضایت بخش است و قطعا برای ارتباطات بانکی با این کشورها باید به FATF بپیوندیم، ما در یزد 850 کالا تولید می کنیم که بیش از 400 نوع از این کالاها به 91 کشور دنیا صادر می شود و ما باید پول این کالاها را با ارز وارد کشور کنیم در حالی که در این تحریم ها اتفاقاتی برای ما می افتد که صادرات ما ریالی می شود و این مشکلاتی را برای تولید ما پیش می آورد.

 

وی تصریح کرد: تنها راه حل مبارزه و مقابله و پایداری در مقابل دشمنان توجه به اقتصاد داخلی و تولید است و باید زمینه های رونق تولید در تمامی بخش ها را فراهم کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: داشتن مواد اولیه و امکان ارزآوری این کالاها در صورت صادرات می تواند در این زمینه به بخش تولید ما کمک کند./

 

 

کد خبر 774111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha