ستاد بحران قم همچنان در آماده باش است/با تمام توان به مردم سیل زده لرستان کمک می کنیم

سرمست گفت: در استان قم نیز ستاد بحران در حالت آماده باش بوده و با پیگیری های انجام شده موفق به انحراف سیلاب شدیم و اجازه ندادیم که سیل مشکلات برای استان به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بهرام سرمست یکشنبه شب (18 فروردین) در حاشیه اعزام خادمان و کمک‌ های آستان‌ مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق سیل ‌زده لرستان گفت: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم به منطقه اعزام و کمک استانداری لرستان خواهد کرد.

 

استاندار قم ابراز داشت: در استان قم نیز ستاد بحران در حالت آماده باش بوده و با پیگیری های انجام شده موفق به انحراف سیلاب شدیم و اجازه ندادیم که سیل مشکلات برای استان به وجود آورد.

 

سرمست به تماس رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان طی تماسی از اقدامات صورت گرفته در زمینه سیل در استان قم، ابراز رضایت کردند و تاکید داشتند که کمک ها به استان لرستان انجام شود.

 

وی گفت: تاکنون بیش از 10 دستگاه وسایل سنگین و امدادرسان از قم در لرستان مستقر شده اند و بنا بر درخواست، این کمک ها اضافه خواهد شد.

 

سرمست تصریح کرد: همدلی و همکاری بین مسئولان در راستای کمک به سیل زدگان ایجاد شده و با توجه به جایگاه قم، مراجع عظام تقلید، علما و مردم قم به صحنه آمده و در راستای التیام بخشی آلام سیل زدگان کوشیدند.

 

استاندار قم گفت: جلسات ستاد بحران در قم تشکیل و خوشبختانه با هماهنگی ستادهای مردمی استقبال بسیار زیادی از سوی مردم شده است و در این زمینه از مراجع عظام تقلید، علما، حوزه های علمیه، ائمه جمعه و مردم قم که در این زمینه کوشیده اند، قدردانی می کنم.

کد خبر 778835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha