قدرت نمایی (9 دی) در راستای قیام سرخ ابا عبدالله الحسین(ع) شکل گرفت

استاندار کرمانشاه، گفت: قدرت نمایی مردم در (9 دی) سال گذشته و پیوند عاشورایی امام و امت، در راستای قیام سرخ حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شکل گرفت.

مهندس سید دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه، در خصوص فرارسیدن (9 دی) سالروز قیام مردم علیه فتنه گران و عوامل بیگانه، به خبرنگار شبستان گفت: قدرت نمایی (9 دی) در راستای قیام سرخ حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شکل گرفت که این حرکت عظیم مردمی موجب خوشحالی و خرسندی طرفداران و یاوران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی فنته گران و حامیان خارجی آنان در اقصی نقاط جهان شد.


استاندار کرمانشاه، اذعان داشت: سال گذشته و حرمت شکنی در روز عاشورای حسینی(ع) با حرکت میلیونی و توفنده مردم ایران اسلامی علیه فتنه گران و توطئه گران داخلی و خارجی با شکست کامل مواجه شد.


وی افزود: این اقدام عظیم مردمی نشان داد که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در بحث تهاجم به ارزش های اسلامی و انقلابی، کوچکترین غفلت و کوتاهی نخواهند داشت.


مهندس هاشمی، بیان کرد: مردم در روز (9 دی) سال گذشته، ریشه فتنه و فتنه گران را خشکاندند و با قاطعیت در مقابل توطئه ها و برنامه های دشمنان، در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.


رئیس شورای اداری استان کرمانشاه، تصریح کرد: عده ای در داخل کشور با تبعیت از بیگانگان حرمت ارزش های انقلاب و اسلام را نگه نداشتندکه بارزترین اقدام آنها حرمت شکنی در روز عاشورا بود اما با تو دهنی محکمی از سوی مردم مواجه شدند.


وی افزود: مردم درسی در روز پیوند عاشورایی امام و امت، به فتنه گران دادند که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان برگ رزین دیگری به ثبت رسید.


هاشمی، بیان کرد: ملت ایران اسلامی در (9 دی) به همگان ثابت کردند که با الگوبرداری از قیام امام حسین(ع)، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سرتعظیم فرود نخواهند آورد.


پایان پیام/

 

کد خبر 7797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha