اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تحریم های دشمنان را بی تاثیر می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را در بی تاثیر شدن تحریم های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی مهم دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز (6دی) در جلسه این اداره کل، اظهارداشت: اجری قانون هدفمند کردن یارانه ها از اقدامات اساسی و ضروری کشور بود و در این راستا باید به دولت و ملت قدرشناس و بصیر افتخار کنیم.

وی همکاری مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در اجرای این طرح مهم اقتصادی را بسیار برجسته دانست و یادآور شد: قانون هدفمند سازی یارانه ها برکات زیادی را برای کشور به همراه دارد که مهم ترین آن استفاده بهینه از منابع کشور و عامل مهمی در جهت عدم تأثیر تحریم های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، به وظیفه مردم و روحانیت با این طرح اشاره کرد و گفت: از آن جا که این طرح ریشه دینی و عقلی دارد، لازم است همه اقشار جامعه بویژه روحانیت که پرچمدار ترویج معارف دین هستند در اجرای موفق طرح با دولت خدمتگزار و دلسوز همکاری کنند.

حسینی کوهستانی خاطر نشان کرد: تاکنون روحانیت همراهی خویش را در خصوص اجرای این طرح در کنار مردم به اثبات رسانده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برکات طرح که همان اجرای قسط و عدل در جامعه است، باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این زمینه، اظهارداشت: اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها همزمان با اقدامات دولت در استان بوده و در همین راستا تاکنون جلسات تبیینی و توجیهی با دعوت از کارشناسان اقتصادی دولت در گردهمایی های مبلغین و مبلغات و  کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 7800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha