همراهی مردم در طرح هدفمندی یارانه‌ها سبب شکست توطئه دشمنان شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، همراهی مردم در طرح هدفمندی یارانه‌ها را عامل شکست توطئه دشمنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، سیروس صابری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان گفت: همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها سبب شد تا توطئه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش با شکست مواجه شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین طرح‌های اقتصادی دولت، افزود: همراهی و همکاری مردم در اجرای این تحول بزرگ اقتصادی کشور سبب شد تا توطئه‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش با شکست مواجه شود به طوریکه در مدت کوتاهی که این طرح اجرا می‌شود بر اساس گزارش مجریان با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: این شورا برای بررسی آمار و اطلاعات مناسب می‌تواند همچنان مانند گذشته فعالیت خوبی را ارائه دهد.

 

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه بیشتر ثبت وقایع در شهرهای استان صورت می‌گیرد آمار و اطلاعات استانی برای ما اهمیت دارد و اگر احساس شود آسیب اجتماعی استان را تهدید می‌کند باید بلافاصله مورد اعلام و برای برطرف شدن آن با راهکارهای کارشناسی چاره‌اندیشی و در اسرع وقت اقدام مناسب صورت گیرد.

 

صابری با اشاره به تحولات و خدمات عظیمی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به وقوع پیوسته است، افزود: در زمینه ثبت وقایع طبیعی نیز این تحولات در کشور چشمگیر است به طوریکه صدور کارت ملی اقدام با اهمیتی است که ارزش آن با گذشت زمان نیز بیشتر نمایان می‌شود.

 

وی تأکید کرد: با توجه به لیاقت بالای مردم و دفاع همیشگی آنها از اسلام و انقلاب، خدمات‌رسانی به این مردم فهیم هر چقدر صورت گیرد، کم است.

 

در این جلسه علی‌اکبر زینالو، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در 6 ماهه امسال نسبت به مشابه سال گذشته مرگ و میر سه درصد، ابتلا به سرطان 14 درصد و حوادث جاده‌ای به دلیل بهبود شرایط جاده‌ها، کنترل پلیس، رعایت قوانین و وجود مستمر اورژانس در جاده‌ها، 15 درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل ثبت احوال استان نیز به ارائه گزارش مقایسه‌ای در ثبت وقایع حیاتی استان پرداخت و افزود: از صدا و سیما به عنوان رسانه ملی انتظار داریم در خصوص ثبت وقایع طبیعی اعم از فوت و تولد که در استان اتفاق می‌افتد اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند که مردم به خصوص وقوع فوت را در مهلت قانونی گزارش کنند.

 

اصغر آراسته خاطر‌نشان کرد: نقش ثبت احوال در دولت الکترونیک یک نقش زیرساختی است که برای تحقق دولت الکترونیک از اهمیت خاصی برخوردار است.


پایان پیام/

کد خبر 7843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha