اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، ابتکار ایرانی را شکوفا می کند

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، ابتکار ایرانی را شکوفا می سازد و مدیریت در فضای کسب و کار معنا و مفهوم پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، سید مسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، امروز (6دی) در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها خلاقیت و ابتکار ایرانی شکوفا و مدیریت در فضای کسب و کار معنا و مفهوم پیدا می کند.

وی با اشاره به برخی فشار های مقطعی در زمان اجرای طرح، افزود: اجرای این طرح افق های جدیدی را برای صاحبان فکر و اندیشه در فضای کسب وکار می گشاید.

عظیمی با بیان اینکه واحدهای صنعتی به خوبی وضعیت جدید ر ادر طرح هدفمندی درک کرده اند، گفت: شرکت شهرک های صنعتی برای ارتقای بهره وری و رفع برخی مشکلات واحدها بسیج شده است.
 

وی در پاسخ به نگرانی برخی از آلودگی هوای یزد، خاطرنشان کرد: هیچ واحد آلاینده ای در شهرک‌های صنعتی استان وجود ندارد و اگر موردی سراغ دارید به شرکت شهرک های صنعتی اطلاع دهید.

عظیمی با بیان اینکه از دیدگاه ما باید استقرار صنایع نوین و دانش بر در شهرک یزد و شعاع تحت غالب آن در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: صنایع کارگر بر  باید در اطراف مستقر شوند اما متاسفانه ما مجوز صنعتی نمی دهیم.

عظیمی در خصوص برخورد شرکت با افرادی سودجویی که به دنبال کسب ارزش افزوده زمین، برای ایجاد واحدهای صنعتی درخواست زمین می کنند، گفت: شرکت شهرک های صنعتی برخورد با این افراد را در دستور کار دارد و تقریبا هفته ای 3تا 4 پرونده را برای فسخ قرارداد بررسی می کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد ادامه داد: در راستای توسعه خوشه‌های صنعتی، دو خوشه نساجی و کاشی و سرامیک مورد توجه شرکت قرار گرفته که از جمله پیشنهادات ما برای دور سوم سفرهای استانی تصویب دهکده نساجی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 86 هزار نفر در بخش صنعت استان، تاکید کرد: از این تعداد 20 هزار نفر در شهرکها ونواحی صنعتی استان مشغول به کار هستند که نیمی از آن در شهرک صنعتی یزد مشغولند.


عظیمی با بیان اینکه هم اکنون 29 شهرک و ناحیه صنعتی در 6 هزار 500 هکتار مساحت نواحی و شهرک‌ها وجود دارد، اعلام داشت: مهم ترین شهرک‌های صنعتی استان از نظر سطح اشتغال به ترتیب شهرک‌های صنعتی یزد، میبد و مهریز هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 7849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha