۴۵۰ گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی فعالیت دارد

اسکندری گفت: سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۳۴۷ نفر - ساعت به مناطق مختلف برای محرومیت زدایی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سرهنگ «محمد اسکندری» امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از فعالیت تعداد 450 گروه جهادی در استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد، 144 گروه در سال گذشته فعال شده اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی ادامه داد: سال گذشته 100 هزار و 347 نفر - ساعت به مناطق مختلف برای محرومیت زدایی اعزام شدند.

اسکندری ادامه داد: بر همین اساس پارسال 267 تیم مجهز پزشکی و درمانی نیز در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم آذربایجان شرقی اعزام شدند و خدمات رایگان پزشکی به محرومان جامعه ارایه کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش هفت هزار و 666 مورد با همکاری اداره کار و فنی حرفه ای استان و علوم پزشکی تبریز آموزش داشته‌ ایم و در حوزه محرومیت زدایی نیز 145 باب خانه محروم ساخته شد و 15طرح عمرانی در طرح کرامت 1 و 2 نیز به بهره برداری رسید.

اسکندری با اشاره به اقدامات این سازمان در سیل اخیر، گفت: قرارگاه هایی در سه استان سیل زده ایجاد شد و تعداد 359 گروه جهادی به مناطق اعزام شدند که طی آن 270 تن اقلام مختلف به سیل زده ها اهدا شد.

وی توزیع یک میلیون لیتر آب آشامیدنی، 200 هزار لیتر آب معدنی، 28 هزار تخته پتو، 2 هزار تخته قالی شویی صلواتی، پاکسازی تعداد 200 باب خانه و لایروبی 41 محله را از دیگر خدمات بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در مناطق سیل زده بیان کرد.

کد خبر 788706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha