تحقق تمدن نوین اسلامی در گروی تربیت نسل انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تحقق تمدن نوین اسلامی در افق ۵۰ سال آینده را در گروی تربیت نسل انقلابی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار جمعی از اعضای گروه های جهادی آذربایجان شرقی با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی در زمان حاضرهمان نقش جهاد سازندگی در دوران قبلی است، اظهار داشت: جهاد سازندگی یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: خدمات جهاد سازندگی در همه زمینه ها از جمله برق رسانی، آبرسانی، ایجاد راه های دسترسی و خدمات بهداشتی و درمانی بی نظیر بود و امروز نیز بسیج سازندگی در همان مسیر قرار گرفته و خدمات بسیار ارزنده و مهمی به مناطق محروم ارایه می دهد.

آل هاشم صدور دستور تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت سال 1379 توسط مقام رهبری را بسیار بجا و مدبرانه توصیف کرد و گفت: این نهاد طی سال های اخیر در عرصه های عمران و آبادانی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی خدمات بسیار مهم و تعین کننده ای داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سیل اخیر فداکاری بسیجیان سازندگی آذربایجان شرقی در آق قلا، لرستان، ایلام و خوزستان، حرکت در همان مسیر اهداف مدنظر رهبری در ایجاد این مجموعه بود که بهترین کار را خدمت به محرومان جامعه دانسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: برای موفقیت در این راه باید نیت خالص وجود داشته باشد و همت بسیج سازندگی لازم است تا کارها به پیشرفت برسد، روحیه انقلابی اصل تداوم مسیر انقلاب اسلامی است و این باید در بسیج سازندگی یک معیار محوری باشد.

امام جمعه تبریز، تحقق تمدن اسلام در افق 50 سال آینده را در گروی تربیت نسل انقلابی دانست و اظهار داشت: تربیت چنین نسلی در حوزه خدمت رسانی به عهده بسیج سازندگی سپاه گذاشته شده است و پیشرفت نطام اسلامی فقط با روحیه انقلابی میسر است، چون روحیه انقلابی حافظ کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان است.
 

کد خبر 788707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha