جشنواره ایده‌های برتر بخش کشاورزی برگزار خواهد شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی در راستای حمایت از ایده‌های رافع مشکلات بخش کشاورزی و کسب و کار دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «اکبر فتحی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی در نظر دارد به منظور حمایت از ایده های رافع مشکلات بخش کشاورزی و تسهیل در تبدیل آنها به کسب و کار دانش بنیان، جشنواره ایده های برتر بخش کشاورزی در محورهای زراعت و باغبانی، دام و طیور، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و خاک، ماشین های کشاورزی، گیاه پزشکی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی و شیلات و آبزیان را در تابستان سال جاری برگزار کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: انطباق ایده‌ها با نیازهای واقعی و اولویت‌دار بخش کشاورزی در ارزیابی و داوری آنها مؤثر خواهد بود.

وی با بیان این‌که جشنواره ایده های برتر در بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دهم خرداد آخرین مهلت ثبت نام و ارسال ایده ها است، افزود: کارشناسان و مهندسین بخش کشاورزی و همه محققین و ایده پردازان استان آذربایجان شرقی چنانچه در موضوعات عنوان شده صاحب ایده های جدید هستند، می توانند با شرکت در این جشنواره ایده خود را محک زده و از مزایای آن نیز برخوردار شوند.

صاحبان ایده های برتر جهت توضیحات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02166175937، بخش دبیرخانه جشنواره تماس داشته و جهت ثبت نام در جشنواره به آدرس الکترونیکی www.agricultural.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.

اهدا جوایز نفیس به ایده‌های برتر؛ حمایت از طرح های دارای قابلیت تجاری سازی جهت توسعه طرح ها، ایده ها و فناوری ها تا دستیابی به حداقل محصول قابل پذیرش شامل تامین محل کار، منابع مالی، ارائه مشاوره و ... ، ارتباط پایدار با ایده پردازان و فناوران در جهت تجاری سازی محصولات و حمایت از توسعه ایده ها، فناوری ها و طرح ها جهت ارائه در بازارهای جهانی در صورت برخوردار بودن از ویژگی های لازم از جمله مزایای حضور در این جشنواره است.

عموم علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی fanavari.areeo.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 789053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha