راه اندازی بخش خدمات استند تسلیت مؤسسه خیریه ابرار قائم تبریز

مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم تبریز از راه اندازی بخش خدمات استند تسلیت این مؤسسه با هدف رفع مشکل مسکن اقشار نیازمند جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عباس کرگانی» عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عموم مردم تبریز می توانند با اهدای استندهای تسلیت مؤسسه خیریه ابرار قائم تبریز به جای دسته گل، به بهبود وضعیت مسکن مددجویان و ارتقای سلامت روحی و جسمی افراد نیازمند جامعه کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم تبریز با اشاره به اهداف گسترده راه اندازی این طرح خیریه، خاطرنشان کرد: طرح استند تسلیت موسسه خیریه ابرار قائم در راستای ترویج فرهنگ والای اهدای وجوه به جای هزینه های زاید و غیرماندگار مراسمات ختم اجرایی می شود و هزینه هایی همچون خرید دسته گل به صرف امور ماندگارتر و بهبود وضعیت مسکن افراد نیازمند می رسد.

کرگانی با اشاره به فعالیت های تخصصی این خیریه در حوزه بهسازی مسکن نیازمندان، تاکید کرد: این موسسه مددجویان زیادی را تحت پوشش قرار داده است و وجوه پرداخت شده خیرین برای استندهای موسسه، در حوزه مسکن این عزیزان مصرف می شود.

وی تصریح کرد: 5 نوع استند تسلیت از ابتدای امسال در این مؤسسه طراحی شده است که شامل کمک هزینه تعمیر مسکن مددجویان، کمک هزینه لوازم و تجهیزات مسکن مددجویان، کمک هزینه رهن مسکن مددجویان، کمک هزینه احداث مسکن مددجویان و کمک هزینه خرید مسکن مددجویان می شود.

کرگانی در پایان گفت: خیرین محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره 35212101 و اخذ کد و کارت اشتراک، از خدمات این بخش بهره‌مند شوند.

گفتنی است، خدمات کامل و طرح های در حال اجرای موسسه خیریه ابرار قائم از طریق سایت رسمی مؤسسه به آدرس  www.abraregaem.ir و صفحات رسمی در فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 789819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha