ارائه خدمات داوطلبانه به زائران با حضور رئیس سازمان حج

رییس سازمان حج و زیارت ضمن انجام خدمت رسانی داوطلبانه به حجاج نظرات زائرین ایرانی در رابطه با نحوه سرویس دهی را جویا شد و مسئولان ذیربط را نسبت به حل مشکلات ملزم دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شب گذشته مسئولین ستاد مکه مکرمه در اقدامی خود جوش پس از کار روزانه و در ساعت استراحت، اقدام به خدمت رسانی به زائرین ایرانی و غیر ایرانی کردند.

علی لیالی ریبس سازمان حج و زیارت ضمن انجام خدمت رسانی به حجاج بیت الله الحرام از نقطه نظرات زائرین ایرانی در رابطه با نحوه سرویس دهی به ایشان از قبیل اسکان ،حمل و نقل و تغذیه آگاه و دستورات لازم را برای رفع نواقص به مسئولین ذیربط داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، اعضای ستاد مکه مکرمه به شکل داوطلبانه برای خدمت رسانی به عموم حجاج در شب های آینده اعلام آمادگی کردند که برنامه ریزی این کار توسط اداره پشتیبانی ستاد به صورت شیفتی و پس از ساعت خدمت اعلام شده است.

شایان ذکر است که با توجه به ازدحام زائران بیت الله الحرام، مسیرهای رفت و برگشت زائران از ترافیک بالایی برخوردار بوده و موجب مشکلاتی برای سالخوردگان می شود به همین دلیل اعضای ستادی حج از ساعت8 صبح تا 21 مشغول به انجام امور ستاد بوده و پس از آن در ساعات استراحت اقدام به ارائه خدمات داوطلبانه به زائران می کنند.

پایان پیام/  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





نظرات و پیشنهادها

آدرس پست الکترونیکی*
نظر*

 

 

کد خبر 79064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha