ویژه برنامه « روزه اولی ها» با حضور دختران عضو کانون های مساجد یزد برگزار شد

ویژه برنامه « روزه اولی ها» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دختران عضو کانون های مساجد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جشن روزه اولی ها ویژه دختران اعضای کانون های مساجد یزد همزماه با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی در محل حسینیه بزرگ کسنویه یزد برگزار شد.

در این مراسم 100 نفر از دختران روزه اولی شهر یزد حضور داشتند که با حضور در جشن از آنها تقدیر شد.

اجرای برنامه سرود و همخوانی، شعبده بازی، قرائت عهد نامه ویژه «روزه اولی ها»، تجلیل از برگزیدگان کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان، اهدای چادر به روزه اولی ها از جمله برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: جشن تکلیف، زمان آغاز جشن بندگی است و از زمانی که جشن تشرف برای شما میگیرند، خداوند می گوید که شما می توانید رسما با من صحبت کنید.

وی افزود: بزرگ بودن عظمت است و انسان های بزرگ قیافه انسان های بزرگ می گیرند و شما هم امروز می توانید با آغاز جشن بندگی همچون بزرگان، بزرگ شوید.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: انسان ها هرچه بخشنده باشند، بزرگتر هستند و مهربانی نیز اسباب بزرگی است و بزرگ کسی است که فکر خوب می بخشد.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: بزرگی به بخشندگی، مهربانی، غیبت نکردن، تهمت نزدن است.

وی افزود: امروز باید همه چیز ما خدا باشد و احساس کنیم که خداوند در کنار ما است و از گناهان دوری کنیم و در این صورت به شادی می رسیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: این جشن در سراسر کشور برگزار می شود که در استان یزد نیز این جشن برای تعداد یکصد نفر از روزه اولی ها در استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علیرضا حیدری نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت روزه داری گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که به خداوند متعال نزدیک شویم و در میان هیاهوی جامعه بتوانیم آرامش کسب کنیم.

وی ادامه داد: این جشن بندگی می تواند آغاز از زندگی جدید کودکان باشد که با خداوند متعال راز و نیاز کنند و خداوند نیز آن ها را همچون بزرگان فرا بخوانند.

حجت الاسلام مصطفی گرجی مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد، حجت الاسلام طالبی، مدیر کل بازرسی استان یزد، غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد، محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد، ونوس عامری عضو شورای اسلامی شهر یزد، فخر السادات خامسی مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد، دانش یزدی مدیر کل امور بانوان استانداری از جمله مسئولانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 791867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha