مساجد در مقابله با فتنه 88 خوش درخشیدند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری وحدت و همگرایی خلق حماسه 9 دی را حاصل تلاش ائمه جماعات در مسیر بصیرت افزایی دانست و گفت: مساجد در مقابله با فتنه 88 خوش درخشیدند.

حبیب الله عسگراولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بر نقش مسجد به عنوان پایگاه اصلی اسلام برای تربیت مومنین و افزایش آگاهی های دینی جامعه تاکید و به خبرنگار شبستان گفت: طی سه دهه گذشته مساجد نقش کلیدی در امنیت سیاسی و اجتماعی انقلاب داشته اند، به گونه ای که در اوایل انقلاب و در زمان جنگ بسیج به جبهه ها و تدارک رزمندگان اسلام از مساجد آغاز شد و مساجد در این عرصه خوش درخشیدند. اغلب شهدا، جانبازان و آزادگان بچه مسجدی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مسجد مهمترین محفل برای دشمن شناسی، کشف ترفندها و فریب های دشمن و واکسینه شدن مومنین در برابر توطئه ها به شمار می رود، افزود: در فتنه 88 شاهد خوش درخشیدن مساجد بودیم. علما، ائمه جمعه و جماعات با هوشیاری نگذاشتند، فرقه سبز که با نمادهای مذهبی به جنگ ارزش های الهی انقلاب آمده بود به مقاصد خود برسد.

 

قدرت خارق العاده مقام معظم رهبری در مدیریت بحران ارزنده است

 

عسگراولادی قدرت خارق العاده مقام معظم رهبری در مدیریت بحران و خنثی کردن نبرد نرم آمریکا علیه ملت را ارزنده دانست و تصریح کرد: در میان مراجع عالیقدر شیعه، فضلا و دانشمندان اسلامی با حضور در صحنه های سیاسی نگذاشتند دشمن به مقاصد شوم خود برسد، ولی متاسفانه برخی خواص امتحان خوبی در این آزمایش الهی از خود نشان ندادند.

 

وحدت و همگرایی مردم در برابر فتنه ها حاصل تلاش ائمه جماعات 

 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری حماسه 9 دی را روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و شکل دهی این وحدت و همگرایی در مساجد را حاصل آگاهی هایی که مردم از ائمه جماعات کسب می کردند، دانست.

 

وی ادامه داد: مردم در این روز بزرگ بصیرت خود را در شناخت ترفندهای دشمن به نمایش گذاشتند و حرکت فتنه با سد آگاهی و هوشیاری مردم برخورد کرد و عقب نشست و ملت با وحدت خود را پشت سد رهبری معظم انقلاب نشان دادند.

 

لزوم تبیین ابعاد توطئه عاشورای 88 از سوی ائمه جماعات و اهل منبر

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اهل منبر و خطبا ابعاد توطئه عاشورای 88 را برای مردم بازگو کرده اند، اظهار کرد: دهه اول محرم امسال شرارت های دشمن در سال گذشته در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در مساجد، تکایا و حسینیه ها برای مردم تبیین و تشریح شد.

 

وی افزود: در واقع در عاشورای سال 88 آرمان های اسلام و انقلاب از سوی ضد انقلاب مورد هدف قرار گرفته بود، به همین منظور مردم در 9 دی نشان دادند که این انقلاب صاحب دارد از این رو حماسه مردم در 9 دی 88 مرز بین انقلاب و ضدانقلاب را شفاف نشان داد و مردم بار دیگر اثبات کردند که برای صیانت از انقلاب مرز نمی شناسند.

 

عسگراولادی با یادآوری این مسئله که حضور مردم در این روز به مثابه پس گرفتن رای خود از سران فتنه در انتخابات ریاست جمهوری بود، خاطرنشان کرد: مردم وقتی دیدند در 13 آبان، 16 آذر، روز قدس و روز عاشورا اهل فتنه پشت پا به همه ارزش ها زدند در 9 دی 88 به صحنه آمده و برخی که به اینها صادقانه رای داده بودند با این حضور رای خود را پس گرفتند، چرا که در 9 دی 88 نماد یک رفراندوم بزرگ در اندازه شهرها، روستاها و بخش های کشور بود و ملت ایران به آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت مداخله گر انگلیس نه بزرگی گفتند.

 

لزوم برقراری رابطه تعریف شده میان جوانان و ائمه جماعات در جهت بصیرت افزایی و برائت از دشمنان قرآن

 

عسگراولادی بر لزوم ارتباط مستمر و رابط تعریف شده میان جوانان با ائمه جماعات در جهت افزایش بصیرت، فتنه شناسی و دشمن شناسی تاکید و تصریح کرد: جوانان در صورت برقراری ارتباط با علمای مساجد می توانند در مسیر بصیرت افزایی قرار بگیرند و فتنه ها را به راحتی بشناسند. مسئله تبری و تولی دو فرع از فروعات دین است از این رو هر لحظه و برای حفظ دین خود باید ارزیابی داشته باشیم که چه نسبتی با ولی فقیه داریم و تا کجا آماده فداکاری هستیم و چقدر شناخت از دشمن داریم و چقدر برائت خود را از دشمنان قرآن اعلام می کنیم. 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 7963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha