راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در راستای مردمی کردن کمک‌های دانش آموزان و مدارس و جذب بهتر این کمک‌ها، مرکز نیکوکاری در آموزش‌ و پرورش این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی، افتتاح مرکز نیکوکاری را رویکردی مناسب در تسریع خدمت‌رسانی به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: افتتاح مرکز نیکوکاری می‌تواند در کمک‌رسانی به نیازمندان و رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی راهگشا باشد.


وی به جایگاه حساس دستگاه آموزش‌ و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: تمامی جامعه به‌نوعی با آموزش‌ و پرورش در ارتباط هستند، بر این اساس توجه به ایجاد محیطی مناسب برای معلمان در جهت ارائه تعلیم و تربیت، خروجی خوبی در سلامت جامعه دارد.

 

وی به ورود معلمان در رفع نیاز دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: رسالت کار معلمان تعلیم و تربیت است و معلم نباید دغدغه نیاز دانش‌آموز را داشته باشد بر این اساس همکاری مناسب کمیته امداد و آموزش‌ و پرورش و ایجاد مراکز نیکوکاری می‌تواند زمینه رشد و تعالی نسل آینده را فراهم کند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین ساماندهی کار خیر و شناسایی نیازمندان واقعی را اصلی مهم در ایجاد مراکز نیکوکاری در آموزش و پرورش برشمرد و گفت: هم‌اکنون کمک‌های بسیاری از طریق خیران به آموزش‌ و پرورش انجام می‌شود که با استفاده از مراکز نیکوکاری می‌تواند به‌صورت هدفمندتر ساماندهی شود.

 

الهی راد، به حمایت دانش آموزان ثروتمند از دانش آموزان نیازمند در قالب دانش‌آموز حامی اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان برخوردار می‌توانند با حمایت از یک دانش‌آموز ضعیف در مناطق روستایی و حاشیه شهر کمک‌ هزینه تحصیلی آنان را فراهم کنند که این اقدام باعث ترویج و تقویت نوع‌دوستی می‌شود.

 


 

کد خبر 797075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha