اخبار ضد و نقیض درباره استعفای وزیر آموزش و پرورش

امروز اخباری مبنی بر استعفای «سید محمد بطحایی»، وزیر آموزش و پرورش منتشر شده است که برخی منابع آگاه در واکنش به این خبر آن را تایید و برخی دیگر آن را تکذیب کرده اند.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، امروز اخباری مبنی بر از استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش منتشر شده است که برخی منابع آگاه در واکنش به این خبر آن را تایید و برخی دیگر تکذیب کرده اند.

 

بنابراین گزارش در این رابطه یک منبع آگاه در هیئت دولت در گفتگو با تسنیم‌ از استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر داده و گفته است: «این استعفا در جلسه اخیر هیئت دولت به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور تقدیم شده است.»

 

این منبع آگاه درباره علت استعفای بطحایی نیز عنوان کرده است: «علت این استعفا دلایل شخصی بوده است و مشخص نیست که رئیس‌جمهور با استعفای وی موافقت می‌کنند یا خیر.»

 

این در حالی است که یک منبع آگاه در آموزش و پرورش به باشگاه خبرنگاران گفته است: «خبر استعفاى وزير آموزش و پرورش مطرح شده در فضا مجازی صحت ندارد و شیطنت سیاسی است.»

 

این منبع آگاه تصریح کرده است: «دولت و رئیس جمهوری با آقای بطحایی مشکلی ندارند اما آقای بطحایی به دلایل مطرح شده و نارضایتی رئیس جمهور استعفا نداده است بلکه به دلیل اینکه مسائل فرهنگیان از قبیل رتبه بندی فرهنگیان  و معوقات آنها به دلیل بار مالی مورد توجه نبوده، اقدام به این کار کرده است. هیئت دولت و شخص رئیس جمهور مشکلی با فعالیت آقای بطحایی نداشتند.»

 

همچنین یکی از نزدیکان وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با جماران، استعفای بطحائی را تایید نکرد اما از تکذیب آن نیز خودداری کرد.

 

این گزارش می افزاید: هنوز خبر موثقی در تایید این استعفا از سوی مقامات اعلام نشده است. ظاهرا تکلیف این موضوع پس از جلسه ای در ظهر امروز مشخص می شود. برخی موضوع رتبه بندی معلمان، مشکلات خانوادگی از دلایل گوناگون این استعفا عنوان کرده اند./

کد خبر 797531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha