برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری همزمان با ششمین جشنواره مطبوعات اصفهان

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری و عکاسی همزمان با ششمین جشنواره مطبوعات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید علیرضا حسینی صبح امروز (10 آبان) در نشست خبری ششمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه همزمان با برگزاری این جشنواره در 12 آبان کارگاه آموزشی خبرنگاری برگزار می شود، افزود: نشست خبرنگاران قرآنی استان، نشست مطبوعات و مدیریت شهری و نمایشگاه برگزیده آثار عکاسان خبری استان از دیگر برنامه هایی است که 12 آبان ماه در جشنواره مطبوعات استان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می شود.


وی همچنین برگزاری نشست صمیمانه اصحاب رسانه و مطبوعات با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در 13 آبان ماه را ازدیگر برنامه های ششمین جشنواره مطبوعات استان عنوان کرد.


مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان درادامه گفت: آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری های داخلی استان ساعت 18:30 شنبه 14 آبان ماه با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می شود و دراین مراسم برگزیدگان جشنواره معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان نیز دراین نشست برگزاری نخستین جشنواره فرا استانی در ششمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان را از ویژگی های این جشنواره عنوان کرد و افزود: تعداد محدودی اثر از استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، قم و یزد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که امیدواریم با نهادینه شدن این بخش در سال های آتی شاهد دریافت تعداد آثار بیشتری باشیم.


علی حاج زکی تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش های اعلام شده در فراخوان جشنواره را 841 اثر در بخش محلی و 346 اثر در بخش سراسری و 112 اثر در بخش ویژه عنوان کرد.


وی افزود: داوران جشنواره توسط مرکز تحقیقات و رسانه های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تعیین شده اند و اسامی آنان همزمان با آیین اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات اعلام خواهد شد.


گفتنی است، نشست خبری ششمین جشنواره مطبوعات با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 79863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha