پالایشگاه گاز ایلام بیش از ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می‌کند

داری پور گفت: به‌منظور کمک به تأمین برق منطقه در فصل تابستان و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌بینی می‌شود این پالایشگاه بیش از ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «شهریار داری پور»، در دیدار با مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب کشور، تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام از دو سال پیش در راستای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه، اقدام به عقد قرارداد فروش برق با شرکت مدیریت شبکه برق ایران نموده است.

 

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ابراز کرد: این پالایشگاه در طول دو سال گذشته بیش از ۳۲ هزار مگاوات ساعت، انرژی الکتریکی به شبکه سراسری برق تزریق نموده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته انرژی الکتریکی به شبکه سراسری تحویل خواهد داد.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور نیز در این دیدار، اظهار کرد: طی دو سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک شایانی در راستای جلوگیری از خاموشی‌ها نموده است.

 

«علی اسدی»، با اشاره به اینکه تلاش می‌شود که امسال با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی‌های استان را به حداقل برسانیم، افزود: در همین راستا به همکاری بیشتر نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه تأمین برق نیازمندیم.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، خاطرنشان کرد: تأمین برق مردم مسئله ملی بوده و در برهه حساس کنونی و در زمان پیک سه‌ماهه و فصل گرما نیازمند کمک و تلاش همه آحاد جامعه و ارگان‌های مختلف در راستای صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق می‌باشد و از مجموعه پالایشگاه گاز ایلام با توجه به امکانات فنی موجود، تولید برق حداکثری را خواستار شد.

کد خبر 800622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha