مهلت ثبت نام الکترونیکی کتب درسی تمدید شد

باقر زاده گفت: سامانه ثبت نام کتب درسی به نشانی www.irtextbook.com از اول تیرماه تا ۱۴ تیرماه باز شده است.

«علی باقر زاده» در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان درباره ثبت نام کتب درسی گفت:مرحله ثبت نام اینترنتی از 20 فروردین آغاز شد و تا 20 خرداد ماه سال 1398 ادامه داشت.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه برای مساعدت با کسانی که موفق به ثبت نام نشدند، این زمان تمدید شد افزود: سامانه ثبت نام کتب درسی به نشانی  www.irtextbook.com از اول تیرماه تا 14 تیرماه باز شده است.

 

وی افزود: این زمان برای ثبت نام کتب درسی پایه های دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه، پایه های هشتم و نهم کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان تمدید شده است.

 

به گفته معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از اول مرداد ماه تا حدود 15شهریور ماه نیز امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

 

وی یاد آور شد: در تلاش هستیم تا توزیع کتاب در کتاب فروشی ها را هم به سامانه الکترونیکی کتاب منتقل کنیم اینگونه از هزینه های جانبی که به خانواده ها تحمیل می شود، کمترمی شود.

 

وی بیان کرد:امیدواریم سال آینده نیز از حضور خیرین برای تامین کتب درسی استفاده کنیم. در مناطق محروم کمتر ثبت نام کرده اند که احساس می کنیم به دلیل مسایل معیشتی و اقتصادی بوده است.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: می خواهیم در سامانه گزینه ای اضافه کنیم تا خیرین بتوانند هزینه کتب درسی دانش آموزان نیازمند را واریز کنند.

 

 

 

 

کد خبر 802652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha