اجتماع بزرگ مسجدی‌ها  در شب ولادت امام رضا(ع)/توزیع کیک چند متری به یاد شهدا

آیت‌الله آیت میردامادی با اعلام برگزاری اجتماع بزرگ مسجدی‌ها و حوزوی‌های تهران در شب ولادت امام رضا(ع)، گفت: این اجتماع با حضور خادمان آستان قدس رضوی و توزیع کیک چندمتری بین حضار به یاد شهدا، برگزار می‌شود.

آیت الله «سید باقر آیت میردامادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دهه کرامت را یکی از ابتکارات ماندگار نظام جمهوری اسلامی در نهادینه کردن مجالس سرور و شادی اهل بیت(ع) دانست و اظهار کرد: مساجد، مدارس علمیه و هیات های مذهبی برای فراگیر شدن جشن ها، نشست ها و همایش های فرهنگی، هنری، علمی و خدماتی در ایام دهه کرامت، سنگ تمام گذاشته اند به طوری که امروزه این دهه در سراسر کشور و حتی در برخی از کشورهای دیگر به یک مناسبت مهم مذهبی تبدیل شده است.

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران افزود: حضرت آیت الله الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظیم الشان جهان تشیع، همیشه تمام اعضای دفاتر خود در قم و سایر استان ها و شهرهای کشور را به اجرای برنامه ها و جشن های پرنشاط در ایام دهه کرامت توصیه می کنند.

 

امام جماعت مسجد جامع امام رضا(ع) اضافه کرد: دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران بر همین اساس حدود 15 سال است اجتماع بزرگ مسجدی ها  و حوزوی ها را به مناسبت دهه کرامت و در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) در مسجد جامع امام رضا(ع) خیابان نفیس (شهید داود ناصری) برگزار می کند.

 

آیت الله آیت میردامادی گفت: امسال اجتماع بزرگ حوزوی و مسجدی های شهر تهران، روز شنبه، 22 تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» رئیس مرکز امور رسیدگی به امور مساجد و همراه با حضور تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی و نمایش پرچم متبرک حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، در مسجد جامع امام رضا(ع) برگزار می شود.

 

 

وی در ادامه درباره برنامه های مسجد جامع امام رضا(ع) در دهه کرامت، بیان کرد: مراسم تکریم شهدا به صورتی متفاوت، در روز سه شنبه، 18 تیرماه در این مسجد برگزار می شود که طی آن کیک بزرگ چند متری تهیه و در پایان برنامه، میان نمازگزاران توزیع می شود.

 

مسئول دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران در پایان از همه ائمه جماعات مساجد، استادان و طلاب حوزه علمیه، بسیجیان و سایر اقشار مردم برای شرکت در اجتماع بزرگ مسجدی ها  و حوزوی ها که مصداق تعظیم شعائر است، در شب میلاد امام رضا(ع) در مسجد جامع امام رضا(ع) دعوت به عمل آورد.

 

یادآور می شود، مسجد جامع امام رضا(ع) در تهران، منطقه 15، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری (نفیس سابق) واقع شده است.

 

کد خبر 806196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha