استقبال اساتید حوزه و دانشگاه از همایش ملی « شهر پایدار و گام دوم انقلاب»

۳۰۰ عنوان مقاله از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، تنها ۱۰ روز تا پایان مهلت ارسال مقالات به این همایش ملی باقی مانده است و علاقه‌مندان با استفاده از این فرصت باقی مانده می توانند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

«میکائیل جمال پور»  با تاکید بر رعایت دقت در ثبت نام و ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، اظهار داشت: هم اکنون مقالات در مرحله داوری بوده و تا ۲۵ تیر اساتید، دانشجویان و نخبگان می توانند مقالات خود را در قالب فرمت اعلامی به آدرس اینترنتی gaam۲.tabriz.ir یا به ایمیل gaam۲@tabriz.ir ارسال و تاییدیه را از دبیرخانه اخذ کنند.

دبیر علمی نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» ادامه داد: شهر پایدار؛ علم پژوهش- اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی- اقتصاد- عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری- حقوق شهروندی- دیپلماسی شهری- فرهنگ و تمدن اسلامی- جوان‌گرایی، خلاقیت و نوآوری و مشارکت اجتماعی و مدیریت جهادی و انقلابی از محورهای اصلی این همایش ملی محسوب می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در نخستین همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن دبیرخانه ۰۴۱۳۴۷۵۳۴۸۵ تماس بگیرند.

کد خبر 806420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha