جشنواره موسیقی مقاومت به کار خود پایان داد

اختتامیه دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «غلامرضا میرزازاده» امروز(۱۳ تیر) در اختتامیه این رویداد هنری که در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، به ارایه گزارشی از روند اجرای جشنواره پرداخت و اظهار داشت: نخستین دوره جشنواره سال گذشته به صورت استانی برگزار شد که امسال با گستره ملی برگزار شد.

دبیر دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت با بیان این‌که دومین دوره جشنواره با ارتقای سطح کمی و کیفی آثار همراه بود، افزود: پس از انتشار فراخوان؛ 155 اثر در سه بخش سرود استانی بسیج، گروه‌نوازی و تولیدی به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از بازبینی هیأت داوران، تعدادی از آثار به بخش مسابقه راه یافتند که طی دو روز با اجرای زنده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

میرزازاده خواستار راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی مقاومت در تبریز شد و با تأکید بر برگزاری سالانه این رویداد مهم هنری در سال های آینده افزود: با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمادگی برگزاری سومین دوره جشنواره نیز داریم.

وی تصریح کرد: ثمره حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همت انجمن موسیقی استان برگزاری چنین جشنواره‌ای است که شاهد استقبال فعالان موسیقی حوزه مقاومت و حماسه از سراسر کشور هستیم.

گفتنی است، این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، به همت انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و حوزه هنری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

کد خبر 805918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha