بهره‌مندی از خلاقیت نخبگان مسجدی در ترویج مبانی انقلابی ضرورت دارد

هادی‌نیا گفت: باید با روش‌های هنری و بهره‌مندی از خلاقیت و ابتکار نخبگان مسجدی در ترویج و تبیین مبانی ارزشی و انقلابی گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد هادی نیا» امروز در نشست هماهنگی کانون‌های فعال مساجد استان اظهار داشت: تبیین و ترویج محورهای بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده است؛ یکی از اولویت‌های ستاد استانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که بهره‌مندی از روش‌های هنری و ابزارهای فرهنگی در تبیین این بیانیه مهم مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است، گفت: احصای مسؤولیت کانون های مساجد در بیانیه گام دوم انقلاب، جهت اجرا و شروع به حرکت در مسیر اقدامات کاربردی یکی از اقدامات کانون های مساجد استان خواهد بود.

هادی‌نیا با اشاره به این‌که باید با روش‌های هنری و بهره‌مندی از خلاقیت و ابتکار نخبگان مسجدی در ترویج و تبیین مبانی ارزشی و انقلابی گام برداریم، افزود: کانون های مساجد استان با نیروهای افتخاری و با کمترین بودجه‌ها اقداماتی در حوزه فرهنگ و هنر انجام می‌دهند که اجرای چنین برنامه‌هایی شاید در ساختار اداری‌؛ ماه‌ها به طول انجامد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه مدیران مسؤول کانون های مساجد در ثبت طرح، برنامه و اعضای خود در سامانه بچه های مسجد یادآور شد: هرگونه مساعدت مالی و حمایت از کانون ها بر اساس خروجی ارایه شده از این پورتال ملی خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در ادامه به تشریح برخی از برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های فرهنگی هنری استان پرداخت و گفت: از آغاز دهه کرامت برنامه های متنوعی در سطح کانون های فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی سراسر استان؛ همچنین در 8 کانون سطح استان به صورت ویژه اجرایی می شود.

هادی‌نیا در پایان دهه کرامت را فرصتی برای ترویج شادی‌های اهل بیت و نشاط معنوی در جامعه دانست و افزود: محور اصلی برنامه های دهه کرامت با مساجد و بقاع متبرکه بوده و رویکرد مردمی در اجرای این فعالیت ها بیش از پیش مورد توجه است.

همچنین در پایان این نشست از چهار نرم افزار تلفن همراه تولید شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریز با عنوان (حضرت زهرا س) با موضوعات نگاهی به زندگانی، القاب، فرزندان، فرمایشات و سیره دخت نبی مکرم اسلام رونمایی شد.

کد خبر 806419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha