نرم افزار قرآنی “ندای رحمت” رونمایی شد

نرم افزار قرآنی “ندای رحمت” به همت جمعی از دانشجویان تبریزی تولید و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۵ تیر) در مراسم رونمایی از نرم افزار قرآنی ندای رحمت با تبیین ضرورت تولید نرم افزارهای داخلی اظهار داشت: دست یابی به دانش فنی دنیا، عدم وابستگی به خارج از مزایای تولید نرم افزارهای داخلی است‌.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تولید نرم افزارهای داخلی جنبه های اقتصادی هم دارد، گفت: تولید نرم افزارهای داخلی از خروج میلیون ها ارز جلوگیری می کند. در حقیقت تولید نرم افزارهای داخلی، نادرست بودن نرم های قفل شکسته را به اثبات می رساند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با توصیف ارزشمند بودن تولید نرم افزارهای داخلی به ویژه در حوزه قرآنی گفت: باید کارهایی تولید شود که برای دانش آموزان و دانشجویان مفید باشد و آموزش قرآن را تسهیل و سبک زندگی ایرانی- اسلامی را ترویج دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر این‌که همه فعالیت های ما باید با محوریت توجه به جوانان باشد، ادامه داد: مقابله با سبک زندگی غربی که عمده هدفش تاثیر بر روی فرهنگ جوانان ایران است، باید اولویت فعالیت های فرهنگی جامعه ما باشد.

همچنین در این دیدار طراحان و مجریان نرم افزار قرآنی “ندای رحمت” از شیوه فعالیت تیم برنامه‌نویسی این نرم افزار گزارشی ارایه کردند.

کد خبر 806495

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha