توسعه همه جانبه کشور نیازمند توجه به جوانان است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: برای هر گونه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، تمرکز روی سبک زندگی اسلامی و توجه به جوانان بر محور فعالیت فرهنگی و آموزشی مد نظر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۱۸ تیر) در دیدار با هیات علمی گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به مضامین ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای هر گونه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، تمرکز روی سبک زندگی اسلامی و توجه به جوانان بر محور فعالیت فرهنگی و آموزشی مد نظر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: طی ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی و با وجود انواع تحریم های ظالمانه، در همه حوزه ها پیشرفت های خوبی به دست آمده و همین امر عامل دشمنی استکبار با ملت ایران است.

وی با بیان این که در جا زدن و عقب نشینی خواسته دشمنان است، افزود: راهبرد مقاومت تدبیر رهبر انقلاب در برابر دشمنان است که تمام سلایق و گرایش‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی باید با لبیک به این تدبیر، ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قراد دهند.

امام جمعه تبریز توجه به جوانان برای پیشرفت کشور را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: جوانان در عین حال که عاطفی و احساسی هستند؛ اما افسران جنگ نرم هستند که باید میدان عمل را به آنها داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: دشمنان انقلاب ترویج سبک زندگی غربی در میان ملت و به خصوص جوانان ایرانی را در دستور کار قرار داده اند و این موضوع بخشی دیگر از توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

وی خواستار نقش آفرینی نخبگان جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان شد و افزود: نخبگان باید با راهبرد مقاومت، حرکت خود را متناسب با بخش هفتم گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم کنند.

 

 

کد خبر 807529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha