دوره های آموزشی هنری در حوزه هنری آذربایجان شرقی آغاز شد

معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان شرقی از آغاز دوره های آموزشی هنری در رشته های مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «جواد کریم نژاد» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره های آموزشی هنری حوزه هنری استان اعم از خوشنویسی، عکاسی، طراحی، نقاشی کودک، نویسندگی خلاق کودک، داستان نویسی، گریم، بازیگری، نمایش نامه نویسی، فیلم نامه نویسی، تدوین، گویندگی و فن بیان، سولفژ (صداسازی)، ارف (موسیقی کودکان) و آواز با تدریس اساتید مجرب، کار خود را آغاز کرد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان با اشاره به هدف از برگزاری چنین دوره هایی توسط حوزه هنری تصریح کرد: این دوره ها ضمن پرورش و تربیت هنرمندان، به منظور حمایت از هنرمندان و هنرجویان جوان برگزار می شود و با برگزاری چنین کلاس هایی هنرجویان مستعد در رشته های مختلف هنری، استعداد یابی و به کار گرفته می شوند.

وی افزود: این دوره ها به صورت کاربردی بوده و در راستای ارتقای توان تکنیکی و هنری هنرجویان مستعد و افزایش کیفی آموزش های آزاد هنری و ایجاد فرصت های جدید آموزش هنر برگزار می شود که در پایان این دوره ها نیز گواهی معتبر پایان دوره برای هنرجویان اعطا می شود.

کرین نژادبا یادآوری این‌که یکی از اهداف حوزه هنری آذربایجان شرقی در برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری، آفرینش های ادبی، جذب و تربیت هنرمندان جوان متعهد است، خاطرنشان کرد: این نهاد از کلیه هنرمندانی که در زمینه تولید آثار فاخر هنری فعالیت دارند حمایت می کند.

گفتنی است، دوره های آموزشی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از امروز (۱۵ تیر) کار خود را در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری واقع در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز آغاز کرد.

کد خبر 806381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha