۲ درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای آذربایجان‌شرقی افتتاح می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: با اخذ مجوزهای استخدامی، در هفته دولت دو درمانگاه هشترود و ملکان مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جمال‌الدین نیکنامی» امروز(۱۸ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بزرگترین چالش مدیریت درمان تامین اجتماعی مربوط به بدهی به طرف های قرارداد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خاطرنشان کرد: میزان بدهی به علوم پزشکی در کل استان، ۶۰۰ میلیارد تومان است که ۱۵۰ میلیارد تومان آن اخیراً پرداخت شده است و به عبارتی تا مهر سال ۹۷ هیچ بدهی باقی نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع عدم پرداخت به موقع به علوم پزشکی موضوع صحیحی نیست و خود علوم پزشکی وقتی کارانه را ۲ سال یکبار پرداخت می‌کند؛ نباید بیمه را عامل بداند. البته قبول داریم که علوم پزشکی نیز کسری بودجه دارد.  

نیکنامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و سلامت تأمین اجتماعی استان گفت: سال گذشته قول‌هایی در هفته تامین اجتماعی دادیم که از آنها می‌توان به احداث درمانگاه در شهرستان‌هایی از قبیل ملکان، عجبشیر و هشترود اشاره کرد که در حال حاضر همگی پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: امسال به علت نبود پرسنل این درمانگاه‌ها افتتاح نشد ولی با اخذ  مجوزهای استخدامی، در هفته دولت دو درمانگاه هشترود و ملکان مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.  

نیکنامی با تاکید بر این‌که امسال تنها ۴ پروژه عمرانی در کل کشور تصویب شده که دو مورد برای استان آذربایجان‌شرقی است، گفت: یکی از این پروژه‌ها درمانگاه بستان‌آباد و دیگری احداث بیمارستان ۳۲۷ تخت خوابه تبریز است.

 

 

کد خبر 807638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha