راهکارهای «نشاط در جامعه ایرانی» بررسی می شود

نشست «نشاط در جامعه ایرانی» با حضور کمال تبریزی و محمود گلزاری در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نشستی با عنوان «نشاط در جامعه ایرانی» را با رویکرد تولیدات سینما و تلویزیون دوشنبه 24 تیر برگزار می کند.

 

راهکارهایی برای ارتقای نشاط در جامعه در این نشست از سوی سخنرانان ارایه می شود. دکتر محمدسعید ذکایی جامعه‌شناس، دکتر محمود گلزاری روانشناس ، کمال تبریزی کارگردان سینما و رضا رفیع نویسنده و طنزپرداز در این نشست در مورد مساله نشاط به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 

«دکتر محمد گلزاری» از اساتید شناخته شده عرصه روانشناسی است که در دانشگاه علامه طباطبایی تدریس می کند و مدیریت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره بیدار را بر عهده دارد. مدیرکل مرکز پژوهش و مطالعات ستاد مبارزه با مواد مخدر، عضویت در شورای عالی تربیت اسلامی وزارت آموزش و پرورش، رئیس مرکز تحقیقات و برنامه ریزی سازمان صدا و سیما، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل مرکز مشاوره بنیاد شهید از جمله سمت هایی است که در کارنامه کاری این روانشناس دیده می شود.

 

«دکتر محمدسعید ذکایی» از جامعه شناسان کشورمان است که در دانشگاه تدریس می کند و کتابهای همچون مصرف و جامعه، جامعه شناسی جوانان ایران، زندگی روزمره جوانان در شهر تهران، فرهنگ مطالعات جوانان و جوان، شهر و زندگی روزمره را به رشته تحریر در آورده است.

 

«کمال تبریزی» از کارگردانان ایرانی است که در سال 1358 کار خود را آغاز کرد . فیلم های سینمایی همچون شیدا، فرش باد، مهر مادری، لیلی با من است، مارموز، یک تکه نان، امکان مینا و طعم شیرین خیال را کارگردانی کرده است. سریال هایی همچون شهریار و دوران سرکشی و سرزمین مادری از جمله کارهای تلویزیونی تبریزی است . وی تاکنون جوایز زیادی در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است.

 

«رضا رفیع» از نویسندگان و طنز پردازان کشورمان است که کتابهایی همچون باد در غربال، بزن در رو، حرف اضافه، دایره بی زنگ،آب در هاون و  طنز و تغزل را نوشته است. وی که برنامه های متعددی را در رادیو تلویزیون اجرا کرده است  به خاطر سردبیری و مجری گری برنامه قند پهلو به شهرت رسید.

کد خبر 808049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha