گفتمان مقاومت توان مقابله با استکبار را  دارد

سردار نجات گفت: هیچ کشوری در دنیا به پیروزی نرسیده است مگر اینکه به اندیشه مقاومت و دفاع تکیه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سردار نجات» امروز (۱۹تیر) در همایش «تبریز پیشگام گام دوم» اظهار داشت: امروز تنها گفتمانی که در مقابل آمریکا ایستاده، گفتمان مقاومت است. هیچ کشوری در دنیا به پیروزی نرسیده است مگر اینکه به اندیشه مقاومت و دفاع تکیه کند.

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چین و ژاپن مسیر پیشرفت را قبل از جنگ جهانی دوم شروع کرده بودند. ژاپن در زمان بمباران آمریکا، در تکامل پیشرفت اقتصادی بود.

سردار نجات با تأکید بر این‌که تدابیر رهبر انقلاب در مقابله با توطئه ها و تحریم های دشمنان راهگشا است، افزود: متاسفانه اقتصاد مقاومتی مظلوم واقع شده و تصوری که در ذهن برخی افراد وجود دارد؛ این است که با دنیا هیچ مبادله‌ی اقتصادی نداشته باشیم، در حالی که اصل اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به استعداد و منابع داخلی کشور و برون نگری برمبنای ظرفیت‌ها.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: این دستور فراتر از بیانیه بلکه یک منشور است، چنانکه فراز و فرودهای مسیر انقلاب اسلامی را ذکر کرده است. این بیانیه به ما گوشزد می کند که کجا پیشرفت کردیم و این تعالی بر چه اساس و اصولی متکی بوده است.

وی ادامه داد: منشور گام دوم انقلاب کاملا به ما می گوید که در حال حاضر در چه جایگاهی هستیم و ادامه راه مان چگونه خواهد بود. گام دوم به ما می گوید باید چه اصولی را رعایت کنیم تا پیشرفت محقق شود. مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت را ترسیم کردند و چگونگی رسیدن به اهداف متعالی و پیشرفت در بیانیه گام دوم انقلاب به ما نشان داده شده است.

سردار نجات تصریح کرد: بعد از معمار کبیر انقلاب اسلامی کسی را به فرهیختگی، انقلابی گری و استواری بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ، تاکید بر پیشرفت‌های اقتصادی و علمی سراغ نداریم.

وی در پایان با بیان این‌که گفتمان مقاومت سایه جنگ را از کشور دور کرده است، گفت: گفتمان مقاومت باعث شد تا دشمن حتی تفکر حمله به جمهوری اسلامی را در ذهنش متصور نباشد.

کد خبر 808154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha