مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی معارفه شد

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی منصوب و معرفی شد.‏

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی امروز(۲۰ تیر) با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، اصحاب رسانه و واقفان و همچنین فعالان فرهنگی و قرآنی استان در تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام «علی مصائبی» مدیرکل سابق اوقاف در این مراسم ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های دوران مسؤولیت خود اظهار داشت: در طول این مدت، گاه برای عدم ورود به حاشیه ها سکوت کرده ایم اما تا جایی که توان داشتیم تلاش لازم را برای احیای حقوق مردم انجام دادیم که در این راه از تمامی همکاران اداره کل قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت برخی افراد خواسته یا ناخواسته برای اداره کل و مدیران آن، حاشیه سازی کرده و شایعات و تهمت هایی مطرح کردند که ما در مقابل آنها تنها سکوت کردیم تا بیش از این وارد حاشیه ها نشویم اما قطعاً این افراد باید پاسخگوی تهمت های خود باشند.

همچنین حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» مدیرکل جدید اوقاف در سخنانی اظهار داشت: در راستای تحقق بیانات رهبری، اداره اوقاف و امور خیریه سعی در تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد داشت و در مباحث اقتصادی یاریگر دولت بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی احیای موقوفات و پاسداشت میراث گذشتگان را از مهم ترین ماموریت های سازمان دانست و گفت: تک تک افراد در هر جایی که مشغول به فعالیت هستند باید تلاش کنند تا با توسعه فرهنگ وقف، فرهنگ موقوفه خواری را به فرهنگ موقوفه داری تبدیل کنند.

بنابر این گزارش؛ در این آیین از زحمات چند ساله حجت الاسلام علی مصائبی در منصب مدیریت اداره اوقاف استان تجلیل شده و حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین حسینی مدیریت این اداره کل را بر عهده گرفت.

حجت الاسلام حسینی پیش از این هنیز طی سال های ۹۰ تا ۹۴ عهده دار مدیرکلی اوقاف استان بود. رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان و مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل طی سال های ۸۶ تا ۹۰، را عده دار بوده است.

نماینده مجمع جهانی اهل بیت(ع) در آذربایجان شرقی و عضو هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه ازاد اسلامی استان از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی حجت الاسلام حسینی بوده است.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات چند ساله حجت الاسلام علی مصائبی قدردانی شد و حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی؛ پس از چهار سال به عرصه مدیریت این اداره کل بازگشت.

کد خبر 808407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha