آماده همکاری با دولت برای تقویت بنیه اقتصادی کشور هستیم

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد گفت: سازمان اوقاف در راستای تقویه بنیه اقتصادی کشور به یاری دولت می آید و برای کاهش مشکلات جامعه آماده هرگونه همکاری با دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «حسین روحانی‌نژاد» امروز(۲۰ تیر) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اظهار داشت: این سازمان در حوزه اقتصاد و گره گشایی از مشکلات زندگی مردم نقش مهمی ایفا می‌کند و در این راستا با احیای موقوفه می‌توان در مسیر رونق اقتصادی در کشور گام برداشت.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هجمه و تحریم اقتصادی دشمنان با این هدف است که مردم از ارزش های خود دست بکشند؛ ولی ملت ایران با مقاومت خود دشمن را روز به روز منفعل تر کرده اند.

وی افزود: سازمان اوقاف در راستای تقویه بنیه اقتصادی کشور به یاری دولت می آید و برای کاهش مشکلات جامعه آماده هرگونه همکاری با دولت است.

حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه داد: مواضع انقلابی دولت در صحنه‌های سیاسی مورد توقع و انتظار مردم بوده و مردم پشتیبان هستند و این پشتیبانی‌ها دشمن را مغلوب خواهد کرد.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این‌که به برکت وجود امامزادگان در مناطق مختلف فضای معنوی فوق‌العاده‌ای در کشور فراهم شده است، گفت: از این فضای معنوی می‌توان برای حل مشکلات مردم بهره برد.

وی با تاکید بر اهمیت احیای موقوفه ادامه داد: مردم آذربایجان شرقی به ویژه تبریز از جمله متشرع‌ترین مردمان هستند و اگر بدانند ملکی موقوفه است به طور قطع آن را تخلیه می‌کنند.

​حجت الاسلام روحانی نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: موقوفات مخروبه را احیا می کنیم تا با افزایش بهره وری قدم های موثری در ایجاد اشتغال جوانان و حمایت از محرومان برداریم.

وی با بیان این‌که علمای وارسته و خیران این خطه همیشه در وقف اموال خود پیشتاز بوده‌اند، یادآوری کرد: به برکت وجود موقوفه در سطح کشور، مکان‌های مختلفی مانند مدارس و حوزه‌ها آباد شده و به ایتام و نیازمندان رسیدگی می‌شود.

 

کد خبر 808408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha