دهه کرامت شادی مومنانه را در جامعه گسترش داده است

حجت‌الاسلام نوری‌زاده با بیان‌اینکه روایات متعدد امامت را از پایه‌های اسلام معرفی می‌کند، گفت: دهه کرامت و برنامه‌های آن توانسته فرهنگ شادی مطابق با موازین الهی را در جامعه گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید ناصرالدین نوری زاده» در تجمع بزرگ مسجدی ها به مناسبت ولادت امام رضا(ع) که شب گذشته (شنبه، 22 تیرماه) برگزار شد، با بیان اینکه ولایت و امامت با هیچ منصبی جز با مقام نبوت قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: کسی فکر نکند که مقام امامت، جایگا افرادی است که کارهای خارق العاده انجام می دهند. این تصور کاملا اشتباه است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران تصریح کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه امامت و ولایت هستند غافل از اینکه این نور و علم امامت و ولایت متصل به خداوند است.

 

وی افزود: امام عینا مانند پیغمبرص) است و دچار فراموشی نمی شود. ائمه اطهار (ع) به اذن خداوند صاحب علم فراوانی هستند.

 

نوری زاده تاکید کرد: مبادا فکر کنید امام معصوم صرفا کارهای فوق العاده انجام می دهد، خیر. علم امام فراتر از حد تصور ما است.

 

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص)، امام رضا (ع) را پاره تن خود معرفی کردند، گفت: روایات مختلفی امامت را یکی از پایه های اسلام معرفی کرده است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران درباره کارکردهای دهه کرامت، خاطرنشان کرد: گسترش این دهه توانسته فرهنگ شادی مطابق با موازین الهی را در جامعه گسترش دهد.

 

گفتنی است، این جشن در مسجد جامع امام رضا(ع) واقع در خیابان خاوران، خیایان نفیس برگزار شد

کد خبر 809018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha